اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

نیروهای ارتش کانون‌ صلح و امنیت در جامعه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان گفت: نیروهای ارتش کانون‌های صلح، امنیت و ارزش‌های الهی در جامعه هستند.

نیروهای ارتش کانون‌ صلح و امنیت در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسم دیدار با 200 نفر از ارتشیان جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: تمام انسان‌های مؤمن اجتماع باید در هر برهه زمانی زندگی خود را مرور کرده و به این نکته توجه کنند که آیا توانسته‌اند به ارزش‌های انسانی و والای خود دست پیدا کنند.

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی ارتش ایران تفنگ خود را به سمت ملتی نشانه رفته بود که تأمین کننده نیازهای دولت بودند اما از حداقل رفاه در زندگی برخوردار نبوده و همواره توسط مستکبران جهان غارت می‌شدیم.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: دشمنان پس از انقلاب اسلامی نیز تلاش بسیاری کردند تا ارتش را بر علیه مردم قرار دهند، در حالی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت حاکمیت اسلام و قرآن نه‌تنها علیه مردم قرار نگرفت بلکه در حمایت از ملت خود وارد فعالیت شد.

وی بیان کرد: بسیاری از کشورهای جهان از ارتش حاکم بر کشور خود رنج برده و در تلاش هستند تا حقوق شرعی و عرفی خود را مطالبه و شرایط موجود را تغییر دهند.

محمدی ادامه داد: نیروهای ارتش کانون‌های صلح، امنیت و ارزش‌های الهی در جامعه هستند و نیروهای جوان و غیور فعال در این سازمان پرارزش باید بدانند که در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد افراد ناصالح موجود در ارتش که خود را به بیگانه فروخته بودند مانند ارتشبد اویسی کم نبودند که اعتقاد داشتند اگر همه مردم تهران کشته شوند اشکالی ندارد و تنها حضور تعداد اندکی شاه‌پرست برای تثبیت نظام فاسدشان کافی است.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در بدو پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند: " ای‌ ارتشی‌ها من آمده‌ام تا شما را از ذلت و سرسپردگی در برابر آمریکا نجات بدهم" و عزت امروز نیروهای ارتش به برکت وجود اسلام، قرآن  اطاعت از ولی‌فقیه است.

فرمانده پایگاه شهید نوژه همدان نیز گفت: کشور ایران امروز با سربلندی توانسته ساخت هواپیماهای شکاری را با نبوغ ایرانی خود به انجام برساند و در سال گذشته توانستیم موشک هوابرد به زمین را بدون شناسایی در رادار با برخورد موفقیت‌آمیز به هدف را آزمایش کنیم.

سرتیپ دوم خلبان امیر منصور ونک افزود: نیروی دریایی توانسته زیردریایی‌های با برد صدای حداکثر تا یک متر و باطری‌های قابل استفاده در این زیردریایی‌ها با قابلیت استفاده شش ماه در زیر آب را تولید کند.

وی در پایان گفت: یکپارچگی و هبستگی در بین نیروهای انتظامی و امنیتی در کشور برقرار است و ما این وفاق را مدیون شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی هستیم.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول