اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

ارتش ولایت‌مدار آرامش دشمن را برهم می‌زند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: ارتش ولایت‌مدار با پاسخی کوبنده به تهدیدات دشمن آرامش و آسایش استکبار جهانی را بر هم می‌زند.

ارتش ولایت‌مدار آرامش دشمن را برهم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار پیش از ظهر امروز در مراسم رژه یگان‌های مستقر در پادگان شهید بیگلری مشگین‌شهر که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، اظهار داشت: ارتش شجاع و افتخار‌آفرین ایران بدون کمترین بیم و هراس در مرز‌های آبی ـ خاکی کشور مدافع انقلاب و ارزش‌های آن است و هرگز به دشمن اجازه کوچک‌ترین تعرض و جسارت را نمی‌دهد.

وی بزرگ‌ترین افتخار ارتش ایران را تبعیت از اسلام و ولایت فقیه توصیف کرد و گفت: ارتش ما امروز مجهز به علم و فناوری و همچنین معنویت و هوشمندی است که با این ابزارها توانسته است شایسته‌ترین کارنامه را در دفاع از حریم اسلام به نمایش بگذارد.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر ارتش ایران را ارتشی افتخار‌آفرین در عرصه‌های دوران جنگ و برقراری صلح و آرامش در جهان توصیف کرد و افزود: ارتش ما امروز به معنای واقعی ارتش الهی است که با تمام شیاطین روزگار ستیز و مبارزه می‌کند.

باوقار خداشناسی، خود شناسی، وظیفه شناسی، اخلاق‌مداری، جریان‌شناسی، ولایت‌مداری و قانونمندی را از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی دانست.

وی افتخار‌آفرینی ارتش را در دوران جنگ هشت ساله یادآور شد و خاطرنشان کرد:‌ دشمنان ما با حربه‌ها و حیله‌های مختلف سعی داشتند عظمت ارتش ایران را نابود کنند اما به برکت آگاهی و هوشیاری ملت و پشتیبانی آنها ارتش جایگاه اصیل خود را حفظ کرده است.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر در پایان سخنان خود اظهار داشت: ارتشی که ملت ما انتظار حاکمیت و پاسداری از دستاوردها را داشت امروز به صورت جامع و کامل نمود پیدا کرده و به یک قدرت توانمند در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تجلیل از خانواده شهدای نیروهای مسلح و پرسنل نمونه و اعطای درجه به فراگیران مرکز آموزش از دیگر برنامه های اجرا شده به مناسبت روز ارتش در شهرستان مشگین شهر بود.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول