اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

ارتش ایران گوش به فرمان رهبری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: آنچه که ارتش اسلامی ایران را بر سایر ارتش‌های دنیا برتری داده و ممتاز کرده است، مردمی و گوش به فرمان ولی‌امر مسلمین بودن است.

ارتش ایران گوش به فرمان رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان لرستان ضمن تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: 29 فروردین یادآور ایثار و فداکاری بزرگ‌‌مردانی است، که جانانه در برابر دشمن ایستادند و درس استقامت، پایداری و جاودانه زندگی کردن را به ما آموختند.

وی با بیان اینکه روز ارتش روز نمایش اقتدار و حماسه‌آفرینی دلاور‌مردان نیروی زمین ارتش جمهوری اسلامی است، افزود: آنچه که ارتش اسلامی ایران را بر سایر ارتش‌های دنیا برتری داده و ممتاز کرده است، مردمی و گوش به فرمان ولی‌امر مسلمین بودن است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه ولایت‌پذیری یکی از ویژگی‌های بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: نیروهای ارتش به برکت نظام مقدس اسلامی، امروز از اخلاق حسنه، محبت و مهربانی برخوردار هستند.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه ارتش در طول 33 سال عمر انقلاب اسلامی ایران کارنامه درخشانی ارائه کرده است، گفت: پیوستن ارتشیان به صف مردم در دوران انقلاب و بیعت تاریخی با امام راحل(ره) از جمله افتخارات ماندگار ارتش جمهوری اسلامی است.

میرعمادی برخورداری از ایمان، تقوا، اخلاق و انگیزه دینی و الهی را از دیگر ویژگی‌های بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: نقش ارتشیان در برقراری نظم و امنیت بسیار مهم است، زیرا اعتبار و حفظ استقلال هر کشوری به اقتدار ارتشیان و نیروهای مسلح آن کشور بستگی دارد.

وی ارتشیان را مایه مباهات و افتخار ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

میرعمادی مسئولیت نیروهای مسلح در شرایط حساس کنونی را بسیار سخت و سنگین بیان کرد و گفت: در شرایطی که دشمن شکست خورده با توطئه‌های پیچیده حیله دیگری علیه ایران اسلامی در پیش گرفته، وظیفه نیروهای مسلح بسیار سنگین‌تر و سخت‌تر است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان رسالت امروز ارتش را یک رسالت جهانی در برابر دشمنان تا دندان مسلح بیان کرد و گفت: در شرایطی که دشمن با تجهیزات پیشرفته نظامی و برنامه‌های پیچیده سیاسی و نظامی قصد انحراف موج بیداری اسلامی در جهان را دارد، حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی برعهده ارتش است.

وی در ادامه با تجلیل از ایثارگری و فداکاری نیروهای لشگر 84 پیاده لرستان گفت: نیروهای لشگر 84 پیاده لرستان در طول هشت سال دفاع مقدس، با مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن افتخارات بزرگی کسب کرده که در تاریخ این استان ثبت شده است.

میرعمادی یادآور شد: دانش و تجربه ارتش ایران اسلامی و نیروهای مسلح برگرفته از تجربیات هشت سال دفاع مقدس است.

نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در استان لرستان در این مراسم با انجام مراسم رژه ضمن بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا و آرمان‌های والای شهدا و امام شهیدان، توان و اقتدار نظامی و دفاعی خود را با استفاده از تجهیزات نوین نظامی و سلاح‌های پیشرفته سبک و سنگین به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول