اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی آبیک:

تربیت اسلامی ارتش را توانمندتر ساخته است

خبرگزاری فارس: فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی آبیک گفت: تربیت اسلامی و آموزش‌های علمی سبب شده که ارتش جمهوری اسلامی به عنوان قدرتمندترین ارتش جهان مطرح باشد.

تربیت اسلامی ارتش را توانمندتر ساخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مرتضی دشتبانی امروز در مراسم رژه گرامیداشت روز ارتش شهرستان آبیک اظهار کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی با رعایت تقوا و حفظ شعائر اسلامی از لحاظ جسمانی و علمی در جایگاه والایی قرار دارد.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی به همراه نیروهای مسلح دیگر به فرمان امام‌ راحل لبیک گفت و تن‌به‌تن در برابر دشمنان تا دندان مسلح مبارزه و ایستادگی کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی که برخاسته از ملت است در طول دفاع مقدس 48 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی آبیک تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی در زمان تحریم‌ها و تهدیدات نیز توانسته با تکیه بر خدای متعال و استفاده از توان علمی دانشمندان جوان به ساخت سلاح‌های قوی دفاعی پیشرفته و مجهز دست یابد.

دشتبانی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی به ملت شریف ایران هویت بخشید، تصریح کرد: ظهور انقلاب اسلامی صرفا تغییر حکومت نبود بلکه سبب شد مردم سالاری دینی بر دموکراسی غرب و فرهنگ شیعی بر فرهنگ لیبرالیسم حاکمیت یابد.

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی از اثرگذارترین رویدادهای سده اخیر در جهان است که به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد و متصل بودن به منبع لایزال الهی به عنوان انقلابی‌ترین کشور بر مبنای دینی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی مطرح است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در طول تاریخ با ظهور تمدن غرب، لائیک و کمونیست شرقی یک خلأ در جامعه اسلامی به وجود آمد که به دلیل رویارویی جهان غرب با جهان اسلام، سنگرهای فکری مسلمانان یکی پس از دیگری تسخیر می‌شد که برای خروج اسلام از این بحران نیاز به هویت اسلامی با محوریت اسلامی بود که با ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل جهان اسلام تجدید حیات یافت و ایران اسلامی بر مبنای عدالت شیعی شکل گرفت.

گفتنی است، در مراسم رژه گرامیداشت روز ارتش، نیروهای مسلح شهرستان آبیک اعم از نیروهای زمینی و هوایی ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی با اجرای سان و رژه یگان‌های خودرویی، موتوری، حمل ادوات و تجهیزات نظامی با خودروهای نظامی، اجرای موزیک و مارش نظامی و رژه بالگردهای پایگاه هوانیروز شهید امینی اقتدار و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول