اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی:

17 میلیارد ریالی در گردشگری خراسان‌شمالی سرمایه‌گذاری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی، حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حوزه گردشگری استان در سال گذشته را 17 میلیارد و 157 میلیون ریال اعلام کرد.

17 میلیارد ریالی در گردشگری خراسان‌شمالی سرمایه‌گذاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی، علی کاظمی اظهار داشت: بیشتر این اعتبار از محل اعتبارات سفر استانی دولت و تملک دارایی‌های استان بوده و برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری منطقه هزینه شده است.

وی همچنین از پرداخت دو میلیارد و 47 میلیون ریال تسهیلات بانکی به متقاضیان واجد شرایط برای ایجاد تأسیسات گردشگری در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: با جذب اعتبارات یاد شده، 31 طرح از جمله سرویس بهداشتی، توقفگاه، آلاچیق و کمپ در سطح استان اجرا شده است.

کاظمی تصریح کرد: طی سال گذشته  همچنین شش موافقت اصولی نیز در بخش ایجاد زیرساخت‌های گردشگری شامل هتل، اردوگاه گردشگری، مجتمع تفریحی توریستی، مرکز سرگرمی و تفریحات، مهمان‌پذیر و کمپ گردشگری در شهرستان‌‌های استان صادر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی با اشاره به تنوع جاذبه‌های گردشگری استان گفت: این اداره‌‌کل آماده حمایت از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بخش زیرساخت‌های گردشگری استان است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول