اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج:

ضرورت اجرای تورهای گردشگری به ابوموسی/ مردم آماده دفاع از خاک کشور هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم آماده دفاع از خاک کشور هستند، اعزام تورهای گردشگری به مقصد جزایر سه‌گانه به ویژه ابوموسی را طرحی منطقی و بسیار ضروری توصیف کرد.

ضرورت اجرای تورهای گردشگری به ابوموسی/ مردم آماده دفاع از خاک کشور هستند

فاطمه آجرلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در دوران تسلط انگلیسی‌ها در خاورمیانه و استقرار حکومتی دست‌نشانده در اکثر کشورهای این حوزه از جمله ایران، آنها توطئه‌هایی را به صورت مخفیانه برای ایجاد اختلاف و درگیری همیشگی میان کشورهای اسلامی اجرا کردند.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دسیسه‌های انگلیس ایجاد اختلاف میان کشورهای منطقه در مسئله حدود مرزی است که این مسئله را تبدیل به استخوان لای زخم کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: به عنوان نمونه، جنگ هشت ساله ایران و عراق در ظاهر به دلیل اختلافات مرزی ایجاد شد و از سوی دیگر سال‌ها است که اماراتی‌ها درباره جزایر سه‌گانه‌ تنب‌ کوچک و بزرگ و جزیره ابوموسی خواسته‌های غیرمنطقی مطرح می‌کنند.

آجرلو افزود: این اختلافات مرزی که همیشه مانند استخوان لای زخم باقی می‌ماند را انگلیسی‌ها ایجاد کرده و هدف آنها این بوده و هست که کشورهای اسلامی هیچ‌ گاه با هم بدون مشکل نبوده و صلح در منطقه حساس خاورمیانه نیز حاکم نشود.

* سران برخی کشورهای منطقه فریب بازی‌های غرب را می‌خورند

وی با اشاره به برخی اظهارات و موضع‌گیری‌های غیر دیپلماتیک وزیر خارجه امارات تأکید کرد: متأسفانه برخی از سران کشورهای منطقه نیز واقعیت را درک نکرده و فریب بازی غربی‌ها را می‌خورند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه امارات به طور قطع تحت تأثیر تحرکات و فشارهای غربی‌ها مطرح شده و بهتر است مقامات ارشد این کشور به وزیر خود هشدار و تذکر جدی بدهند.

آجرلو با اشاره به ایمان و عزم راسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارداه مسئولان ملت ایران در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب و تمامیت ارضی کشورمان گفت:‌ ما در شرایط مقتدرانه‌ای قرار داریم که به احدی اجازه تعرض و یا چشم‌داشت به خاک کشورمان را نخواهیم داد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه دستگاه‌های اجرایی به دنبال برگزاری تورهای گردشگری به مقصد جزایر سه‌گانه هستند، گفت: اجرای این طرح لازم و ضروری و بسیار مفید است.

آجرلو در پایان تأکید کرد: جزایر سه‌گانه بخش لاینکف خاک ایران محسوب می‌شوند و هر ایرانی می‌تواند به راحتی به این جزایر سفر کرده و در این مناطق حضور داشته و احدی نیز توان تعرض به وی را ندارد.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول