اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین مدرسه دوچرخه سواری زنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین مدرسه دوچرخه سواری زنجان با حضور مسئولان ورزش استان افتتاح شد.

نخستین مدرسه دوچرخه سواری زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رئیس هیئت دوچرخه سواری زنجان ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه دوچرخه سواری زنجان اظهار داشت: مقدمات راه‌اندازی مدرسه دوچرخه سواری از مهر ماه سال گذشته آغاز شده است.

فرهاد عصفوری با اشاره به اینکه گذراندن دوره، در مدرسه دوچرخه سواری دو مرحله دارد، افزود: دانش‌آموزان این مدرسه دو دوره مقدماتی و نهایی را برای فارغ التحصیل شدن می‌گذرانند.

وی دوره مقدماتی مدرسه را شامل چهار ترم عنوان کرد و گفت: بعد از دو سال دانشکده دوچرخه سواری در زنجان تاسیس می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری زنجان تصریح کرد: دانش‌آموزان مدرسه دوچرخه سواری در دو مقطع همگانی و قهرمانی در کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: کلاس‌های مدرسه دوچرخه سواری در رده‌های سنی 14 تا 24 سال و از 24 سال به بالا تشکیل می‌شود.

عصفوری با اشاره به اینکه  کلاس‌های علمی مدرسه دوچرخه سواری زیر نظر اساتید دانشگاه تشکیل می‌شود، افزود: کلاس‌های عملی زیر نظر کارشناسان فدراسیون و هئیت دوچرخه سواری تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان مدرسه دوچرخه سواری دارای کارت شتاب می‌شوند، اضافه کرد: این کارت امکان پیگیری وضعیت دانش‌آموزان را برای مسئولان مدرسه فراهم می‌کند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری زنجان استعدادیابی را از بین دانش‌آموزان مدارس استان زنجان، دیگر برنامه مهم هیئت دوچرخه سواری در سال جاری عنوان کرد و گفت: طرح استعدادیابی از اردیبهشت ماه سال جاری در مدارس استان زنجان عملیاتی می‌شود.

در ادامه کارشناس آموزش و پرورش استان زنجان تاسیس مدرسه ورزشی را یکی از اصول ورزش قهرمانی عنوان کرد و افزود: تاسیس مدارس به استعدادیابی در ورزش‌ها کمک شایان توجهی می‌کند.

شایان ذکر است، مدرسه دوچرخه سواری زنجان شامل یک سالن تمرین و یک کلاس برای برگزاری کلاس‌های تئوری است.

در این مراسم رامین منصوری، رضا صحافی و ابوالفتح بهاروند از موسسان مدرسه دوچرخه سواری زنجان هستند، ضمن اینکه علی سیاح، علی گرزی و علی سپهری به عنوان اعضای هیئت علمی در این مدرسه فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول