اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‏سواری فیروزکوه خبر داد

برگزاری دوچرخه‏سواری همگانی در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‏سواری شهرستان فیروزکوه از برگزاری مراسم دوچرخه‏سواری همگانی در فیروزکوه خبر داد.

برگزاری دوچرخه‏سواری همگانی در فیروزکوه

محمدطاهر سراج امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، هدف از ارتقای ورزش دوچرخه‏سواری را تامین سلامت و حضور آن در زندگی افراد جامعه عنوان کرد.

وی افزود: در حال حاضر هزاران نفر از مردم در دوران زندگی خود از دوچرخه به عنوان وسیله‏ای برای تفریح و آرامش استفاده می‏کنند.

رئیس هیئت دوچرخه‏سواری شهرستان فیروزکوه ادامه داد: دوچرخه‏سواری تاثیر ‏بسزایی بر اندیشه و رفتار اجتماعی اشخاص می‏گذارد و باعث گریز از تاثیرات ملال‏آور زندگی ماشینی می‏شود تا از طریق آن در شخص نشاط، تحرک، پویایی و سر زندگی را پدید آورد.

سراج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رشد و شکوفایی هنر و اندیشه ورزشی و ایجاد روحیه شاداب، سالم و پویا، بر افزایش بهره‏وری بهینه و حذف آسیب‏های اجتماعی از طریق توسعه این ورزش مفرح و موثر تاکید کرد.

وی در ادامه تامین سلامت و سالم‏سازی زندگی افراد به ویژه جوانان، تاثیر در جهت رشد و اعتلای ورزشی این رشته مفرح و پرنشاط و نهادینه کردن استفاده از دوچرخه در بین مردم منطقه را از اهداف این هیئت در سال جاری بیان کرد.

رئیس هیئت دوچرخه‏سواری شهرستان فیروزکوه همچنین اصلاح الگوی مصرف غیربهینه، کمک به حذف آثار مخرب زیست محیطی وسایل سوخت‏سوز و تولید فرهنگ و هدیه کردن نشاط به مردم با برگزاری مراسم دوچرخه‏سواری همگانی را یادآور شد.

سراج ایجاد و تبدیل استعدادهای بالقوه به بالفعل با مدیریت صحیح و آموزش‏های درخور با توجه به وجود استعدادهای ذاتی موجود در بین جوانان منطقه را از جمله چشم‏اندازهای هیئت دوچرخه‏سواری شهرستان فیروزکوه برشمرد.

وی در ادامه برگزاری نخستین همایش دوچرخه‏سواری خردسالان، نونهالان و نوجوانان را در اسفندماه سال 90 در شهرستان فیروزکوه یادآور شد.

رئیس هیئت دوچرخه‏سواری شهرستان فیروزکوه اهدای دو دستگاه دوچرخه کوهستان 21 دنده شماره 26 به قید قرعه، اهدای لوح تقدیر و بسته‏های فرهنگی به شرکت‌کنندگان و اعطای جوایز و لوح یادبود به حامیان ورزش دوچرخه‏سواری را از مهم‏ترین اقدامات این هیئت عنوان کرد.

سراج در پایان ضمن تشکر از حامیان ورزش دوچرخه‏سواری فیروزکوه، از انتصاب محمدصادق رحماندوست به عنوان دبیر هیئت، مجتبی علیزاده به عنوان مسئول کمیته جدید فنی و مهندسی، فرهنگ بادله به عنوان مسئول کمیته پرسنلی و آموزش و محمد مجیدی به عنوان عضو اصلی کمیته انضباطی هیئت دوچرخه‏سواری شهرستان فیروزکوه خبر داد.

انتهای پیام/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول