اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد:

نیاز پیست دوچرخه سواری زنجان به 18 میلیارد تومان اعتبار

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه پیست طراحی شده برای زنجان جزو پیست‌های استاندارد ایران و آسیا است، گفت: این پیست برای ساخته شدن به 18 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

نیاز پیست دوچرخه سواری زنجان به 18 میلیارد تومان اعتبار
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بانوان دوچرخه سوار زنجانی در حال حاضر هم فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: بانوان در حال حاضر هفته‌ای سه جلسه در مجموعه ورزشی انقلاب و در پیست دور چمن این ورزشگاه تمرین می‌کنند.
وی انجام تمرینات قهرمانی توسط بانوان دوچرخه سوار زنجانی در پارک بانوان را منوط به هماهنگی با سایر ارگان‌ها دانست.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: انجام تمرینات قهرمانی در پارک بانوان و همچنین جاده‌های قابل کنترل مانند جاده فرودگاه در دستور کار سال آینده اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان قرار گرفته است و پس از هماهنگی با مقامات امنیتی عملیاتی می‌شود.
وی با اشاره به کسب مقام قهرمانی آسیا توسط بانوان دوچرخه سوار تاکید کرد: بانوان زنجانی نیز توان عضویت در تیم ملی و کسب عناوین قهرمانی را دارند.
رحمانی با اشاره به تهیه نقشه اولیه پیست سرپوشیده دوچرخه سواری زنجان گفت: پیست طراحی شده برای زنجان یکی از مجهزترین پیست‌های کشور و آسیا محسوب می‌شود.
وی با اشاره به بازدید مسئولان ورزش کشور از پروژه‌های ورزشی در حال احداث استان زنجان از جمله پیست سرپوشیده، اضافه کرد: عملیات اجرایی پیست دوچرخه سواری زنجان پس از تامین اعتبار آغاز می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: پیست دوچرخه سواری طراحی شده برای ساخت در زنجان جزو پیست‌های سرپوشیده استاندارد ایران و آسیا خواهد بود.
وی اضافه کرد: ساخت پیست دوچرخه سواری در زنجان از مصوبات دور اول هیئت دولت به استان زنجان است که مغفول مانده است.
رحمانی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره هزینه مورد نیاز برای احداث پیست سرپوشیده دوچرخه سواری گفت: برآوردهای سال 86 اعتباری در حدود 13 میلیارد تومان بود ولی با توجه به روند تورمی جامعه پیش‌بینی می‌شود این هزینه پس از چهار سال به 18 میلیارد تومان برسد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول