اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش دوچرخه‌سوار اصفهانی:

تیم دوچرخه‌سواری استانی در اصفهان نداریم

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش دوچرخه‌سوار اصفهانی گفت: با توجه به استعداد‌های فراوان این رشته در استان اصفهان هنوز یک تیم استانی در رشته دوچرخه‌سواری نداریم.

تیم دوچرخه‌سواری استانی در اصفهان نداریم
حسین ناطقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مسئولان استان اصفهان افتخارات دوچرخه‌سواری استان را نادیده می‌گیرند و هیچ حمایتی از رشته دوچرخه‌سواری نمی‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به این‌ که دوچرخه‌سواری استان اصفهان از بهترین استان‌های کشور در این رشته محسوب می‌شود ولی استان اصفهان هنوز یک تیم باشگاهی در این رشته ندارد و این موضوع برای استان بزرگ اصفهان خوب نیست که با این همه سرمایه و با این همه تیم‌های خوب در رشته‌های دیگر در این رشته که اینقدر هم موفق است فاقد یک تیم باشد.
ناطقی همچنین از دیگر دوچرخه‌سواران استان اصفهان که به خاطر نبود یک تیم باشگاهی در این استان مجبور شده‌اند به دیگر استان‌های کشور بروند از حامد جنت، علی ریاحی و موسی مصطفوی نام برد.
وی تصریح کرد: دوچرخه‌سواری استان اصفهان نشان داده که با نفرات بومی خود می‌تواند افتخارآفرینی کند و باید دید برای مثال چرا باشگاهی مانند ذوب آهن که در بسیاری از رشته‌ها تیم دارد هنوز یک تیم در رشته دوچرخه‌سواری ندارد و باید گفت دوچرخه سواری استان اصفهان از بسیاری از رشته‌های دیگر با نفرات بومی خود استان بهتر می‌تواند نتیجه بگیرد.
ملی‌پوش دوچرخه‌سوار اصفهانی در ادامه به وضعیت آمادگی خود اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تمرینات آماده سازی خود را برای رقابت‌های ورد کاپ جهانی چین پیگیری می‌کنم و امیدوارم تا یک ماه دیگر به وضعیت مطلوب بدنی برسم.
ناطقی ادامه داد: از ایران یک تیم کامل به رقابت‌های ورد کاپ جهانی چین اعزام می‌شود و شانس این را داریم که بتوانیم سهمیه المپیک را در این رقابت‌ها کسب کنیم.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول