اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناگفته‌های قهرمان دوچرخه‌سواری از بی‌مهری شهرداری

خبرگزاری فارس: سید‌مصطفی سید رضایی، قهرمان دوچرخه‌سواری آسیا و ایران، ناگفته‌های خود را از بی‌توجهی و بی‌مهری شهرداری مهریز مطرح کرد.

ناگفته‌های قهرمان دوچرخه‌سواری از بی‌مهری شهرداری
سیدمصطفی سید‌رضایی به عنوان مربی تیم جوانان کاشی پرسپولیس مهریز (نائب قهرمان مسابقات لیگ جوانان کشور) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مهریز از بی‌مهری‌های شهرداری مهریز در مورد عمل نکردن به تعهدات خود در مورد تیم دوچرخه‌سواری شهرداری مهریز گلایه کرد.
وی افزود: در سال 87 با رایزنی هیئت دوچرخه‌سواری و شهرداری مهریز تیمی که قرار بود با عنوان هیئت یزد در مسابقات شرکت کند، با تقبل نیمی از هزینه‌ها، با نام شهرداری مهریز در لیگ شرکت کرد.
سیدرضایی خاطرنشان کرد: این تیم در همان سال نیز عنوان چهارم مسابقات را نیز کسب کرد.
وی عنوان کرد: در دو سال بعد، هیئت حمایت خود را از این تیم برداشت و شهرداری به نوعی در این مسیر تنها شد اما قبول کردند که هزینه ها را در سال‌های 88 و 89 بپردازند.
سیدرضایی عنوان کرد: اما متأسفانه به تعهدات خود عمل نکردند و طی دو سال و نیم یعنی سه دوره‌ای که ما با عنوان شهرداری مهریز در مسابقات لیگ برتر ایران شرکت کردیم و افتخارات فراوانی را نیز کسب کردیم، تمام هزینه‌ها به ویژه قراردادهای دوچرخه‌سواران غیربومی را من و آقای لجه و برادرم سید معزالدین سید رضایی پرداخت کردیم به امید آنکه روزی پرداخت شود.
وی افزود: این امر به نوعی داشت تیشه به ریشه دوچرخه‌سواری مهریز می‌زد و هنوز هم هیچ اقدامی صورت نگرفته و گویا هیچکس در این زمینه پاسخگو نیست اما با حضور بابایی، به عنوان رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد، وضعیت کاملاً متفاوت شده و اکنون تحولی عظیم در دوچرخه‌سواری استان یزد و شهرستان مهریز که به عنوان قطب دوچرخه‌سواری استان شناخته می‌شود، صورت گرفته است.
سیدرضایی ادامه داد: من به عنوان یک ورزشکار که افتخارات زیادی را برای این مرز و بوم به دست آورده‌ام از مسئولان شهرداری و شورای شهر مهریز می‌خواهم تا پس از چند سال به تعهدات خود در زمینه دوچرخه‌سواری عمل کنند و از استانداری یزد نیز در این زمینه مدد می‌جویم.
به گزارش فارس، تیم دوچرخه‌سواری مهریز به ویژه برادران سیدرضایی با همکاری محمد لجه، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مهریز طی سال‌های اخیر توانسته‌اند در میادین ملی و بین‌المللی به مدال‌های طلا و نقره مسابقات مختلف دست یابند و برای استان یزد و شهرستان مهریز افتخارآفرینی کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول