اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

مضروب شدن قهرمان دوچرخه‌سواری آسیا در کرج

خبرگزاری فارس: قهرمان دوچرخه‌سواری آسیا با چاقو در کرج مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

مضروب شدن قهرمان دوچرخه‌سواری آسیا در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج پس از وقوع حادثه ناگوار برای روح‌الله داداشی در اوایل سال جاری و درگذشت این قهرمان ارزنده ورزش کشور به وسیله ضربات چاقو، در حادثه‌ای دیگر عارف بیگناه عنوان‌دار مسابقات دوچرخه سواری جوانان آسیا و یکی از قهرمانان دوچرخه‌سواری استان البرز چهارشنبه شب در حمله سارقان با ضربات چاقو مجروح شد اما با تلاش پزشکان بیمارستان امام خمینی کرج و پس از انجام عمل جراحی از مرگ حتمی نجات یافت.
عارف بیگناه لحظاتی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: چهارشنبه شب پس از بازگشت از تمرین  در یکی از خیابان‌های مارلیک با سه سارق و زورگیر موتورسوار مواجه شدم و از من خواستند گوشی تلفن همراهم را به آنها بدهم اما وقتی با مقاومت و خودداری من مواجه شدند با ضربات چاقو از ناحیه دست و پشت من را مجروح کردند و گوشی همراهم را به سرقت بردند.
وی افزود: پس از این اتفاق برومند نظری مربی‌ام از طریق ساکنین محل و حاضران مطلع شد و با تلاش او من را به بیمارستان امام خمینی کرج منتقل کردند و مورد عمل جراحی قرار گرفتم که به لطف خداوند متعال و با تلاش پزشکان جان سالم از این اتفاق بدر بردم.
بیگناه با قدردانی از مدیریت و پزشکان بیمارستان امام خمینی کرج از همراهی و حمایت مسئولان هیئت دوچرخه سواری و دوچرخه سواران استان البرز نیز تشکر کرد و گفت: اعضای هیئت دوچرخه سواری و بسیاری از قهرمانان استان پس از مطلع شدن از این حادثه در بیمارستان حاضر شدند و در کنار خانواده‌ام برای سلامتی من دعا کردند و پیگیر کارهای درمان من شدند که از این بابت از همه این عزیزان سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم بار دیگر با کسب مدال و افتخار برای شهر و استانم پاسخ محبت‌های آنها را بدهم.

*شورای تأمین شهرستان و مسئولان انتظامی کرج تلاش بیشتری را برای برقراری امنیت در شهر داشته باشند
وی تصریح کرد: شکایت خود را در کلانتری مارلیک مطرح کرده‌ام و از مسئولان شورای تأمین و مسئولان امنیتی و انتظامی هم می‌خواهم  ضمن پیگیری جدی این موضوع و دستگیری این سارقان خطرناک تلاش بیشتری برای برقراری امنیت داشته باشند تا خلافکاران به خود جرأت ندهند در خیابان‌ها به راحتی تردد کرده و با اعمال خشونت به مقاصد ناسالم و زشت خود برسند.
انتهای پیام/ز10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول