اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صدرنشینی پیشگامان کویر یزد در رده‌بندی تیمی در لیگ دوچرخه‌سواری

خبرگزاری فارس: با اتمام نخستین مرحله مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری در مواد پیست، تیم پیشگامان کویر یزد در رده‌بندی تیمی صدرنشین شد.

صدرنشینی پیشگامان کویر یزد در رده‌بندی تیمی در لیگ دوچرخه‌سواری

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری باشگاه های کشور در مواد پیست با کسب مقام قهرمانی توسط تیم پیشگامان کویر یزد با رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران مهریزی در رده‌بندی تیمی به اتمام رسید.

نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور در مواد پیست از روز پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه به مدت دو روز با حضور 80 رکابزن در قالب 9 تیم باشگاهی در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

پس از اتمام این مسابقات رده‌بندی تیمی مرحله نخست لیگ برتر بدین شرح اعلام شد:

تیم پیشگامان کویر یزد با هزار و 180 امتیاز اول، دانشگاه آزاد با هزار و 133 امتیاز دوم و پتروشیمی تبریز با 991 امتیاز سوم شدند.

هم‌چنین تیم‌های پیکان تهران با 969 امتیاز، صنعت‌مس کرمان با 776 امتیاز، سازمان ترافیک تهران با 710 امتیاز، تک‌اسپرت کرج با 606 امتیاز، مقاومت همدان با 514 امتیاز و مدرسه دوچرخه‌سواری ایران با 487 امتیاز به ترتیب حائز رتبه‌های چهارم تا نهم شدند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول