اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌‌غربی خبر داد

ارتقای هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی به رده سیزدهم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی گفت: هیئت دوچرخه‌سواری استان با 16 پله صعود در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

ارتقای هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی به رده سیزدهم

سعید مینایی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال با تدوین تقویم ورزشی و بهره‌گیری از علم و دانش متخصصان، پیشکسوتان و جوانان علاقمند این رشته شاهد رشد فزاینده و روزافزون در این رشته مفرح و پرطرفدار خواهیم بود.

وی افزود: تدوین تقویم ورزشی منسجم و حضور در اکثر رویدادهای داخلی در این رشته ورزشی و همچنین میزبانی یکی از مراحل تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان در سال گذشته، دلیل صعود شانزده پله‌ای و کسب رده سیزدهم در جدول رده‌بندی فدراسیون دوچرخه‌سواری سراسر کشور توسط این استان بود.

این مسئول از میزبانی یکی از مراحل بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی تور دوچرخه‌سواری آذربایجان در ارومیه خبر داد و گفت: هم‌اکنون تدارکات این میزبانی با همکاری تنگاتنگ اداره کل ورزش و جوانان استان، استانداری و هیئت دوچرخه‌سواری در حد بسیار مطلوبی در حال انجام است تا بتوانیم مانند سال گذشته حضور موفق و شایسته‌ای را از این رویداد مهم ورزشی در استان شاهد باشیم.

مینایی‌مهر در ادامه به اهم برنامه‌های ارائه شده توسط هیئت دوچرخه‌سواری استان آذربایجان‌غربی در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: میزبانی مرحله پنجم، بیست و ششمین دوره مسابقات تور بین‌المللی آذربایجان، برگزاری منظم مسابقات لیگ استانی در سه مرحله، شرکت در لیگ باشگاه‌های دسته یک کشور، اعزام تیم‌های بانوان و مردان به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف، برپایی دو دوره همایش همگانی و آغاز تمرینات این رشته ورزشی در بخش بانوان، برگزاری کلاس داوری درجه سه و یک دوره آموزشی علم تغذیه از مهم‌ترین برنامه‌های انجام شده توسط این هیئت در سال گذشته بود که در ارزیابی و امتیازدهی فدراسیون مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تور امسال با شعار دوچرخه‌سواری پاک و بدون دوپینگ برگزار می‌شود که شهر ارومیه میزبان مرحله پنجم آن خواهد بود.

مینایی‌مهر با اشاره به اینکه تور دوچرخه‌سواری آذربایجان به عنوان تور رده الف آسیا شناخته شده است، اظهار کرد: در مسابقات امسال علاوه بر تیم‌های مطرح کشور 15 تیم خارجی نیز شرکت می‌کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌غربی به دلیل محدود بودن اعتبارات، توان حمایت مالی تیم دوچرخه‌سواری در مسابقات لیگ و تور آذربایجان را ندارد و به حمایت مستقیم بخش خصوصی یا اداره کل ورزش و جوانان استان نیاز دارد.

وی در پایان گفت: برای حضور شایسته رکاب‌زنان استان در این تور، هیئت دوچرخه‌سواری استان نیازمند حمایت مالی برای انجام تمرینات آمادگی، برگزاری اردوی تدارکاتی منظم و برنامه‌ریزی شده و بهره‌گیری از مربیان مجرب است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول