اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دوچرخه‏سواری:

پیست دوچرخه‏سواری تهران قابل استفاده نیست/ تمرین ملی‏پوشان در جاده

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون دوچرخه‏سواری گفت: پیست دوچرخه‏سواری تهران برای تمرین قابل استفاده نیست و این تمرین‏ها در جاده انجام می‏شود.

پیست دوچرخه‏سواری تهران قابل استفاده نیست/ تمرین ملی‏پوشان در جاده
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، مجمع عمومی هیئت دوچرخه‏سواری استان سمنان با حضور همت هادیان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، علی زنگی‏آبادی رئیس فدراسیون دوچرخه‏سواری و اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد.
رئیس فدراسیون دوچرخه‏سواری در این نشست گفت: پیست دوچرخه‏سواری تهران روباز است و با نشستن شبنم، صبح‏ها دچار یخ‏زدگی می‏شود و برای تمرین قابل استفاده نیست.
زنگی‏آبادی بیان کرد: به همین دلیل، دوچرخه‏سواران پیست تیم ملی برای حضور در کاپ آسیا در چند روز گذشته نتوانسته‏اند در پیست تمرین کنند و با تمرین در جاده برای شرکت در مسابقات پیست به مالزی اعزام می‏شوند.
وی پیشرفت دوچرخه‏سواری استان سمنان و فعالیت‏های هیئت این استان را خوب توصیف کرد و افزود: در بخش بانوان نیز این استان رشد خوبی داشته است و کسب عنوان پنجم در بانوان از این موفقیت‏هاست.
رئیس فدراسیون دوچرخه‏سواری ایران بر ضرورت فعال‏سازی بخش خصوصی در دوچرخه‏سواری نیز تاکید کرد و گفت: به دلیل تغییرات در سازمان تربیت‌بدنی و تبدیل به وزارت ورزش و جوانان امسال اعتبارات خوبی به این فدراسیون و در نتیجه استان‏ها تزریق نشده است.
همت هادیان، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این نشست از تلاش‏های صورت گرفته در هیئت دوچرخه‏سواری استان تقدیر کرد.
وی مشکل کمبود اعتبارات را مورد اشاره قرار داد و گفت: تلاش شده تا با استفاده از اعتبارات استانی بخشی از مشکلات برطرف شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به برگزاری تور ریاست جمهوری در استان سمنان در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز هیئت استان کارنامه قابل قبولی داشت.
در این مجمع، عملکرد هیئت دوچرخه‏سواری استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول