اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتخاب مجمع هیئت دوچرخه سواری؛

فرهاد عصفوری رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان شد

خبرگزاری فارس: فرهاد عصفوری در مجمع انتخابات هیئت دوچرخه سواری استان زنجان با اکثریت آرا به ریاست این هیئت انتخاب شد.

فرهاد عصفوری رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان عصر سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیئت دوچرخه سواری استان زنجان با اشاره به کسب مدال طلا توسط یکی از بانوان دوچرخه سوار در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: هر چند این مدال در شمارش یک مدال به حساب می‌آید، ولی یادمان باشد که کسب این مدال‌ها در راستای خنثی سازی تبلیغات دشمنان بسیار موثر است.
ایرج رحمانی با تاکید بر جایگاه والای دوچرخه سواری در استان زنجان افزود: دوچرخه سواران زنجانی تجربه سه حضور در بازی‌های آسیایی و دو حضور در بازی‌های المپیک را دارند.
وی با اشاره به کسب مجوز حضور در بازی‌های المپیک لندن ابراز امیدواری کرد، دو‌چرخه‌ سواران موفق به کسب مدال در بازی‌های المپیک لندن شوند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان  یادآور شد: ستاد بازی‌های آسیایی در استان زنجان به ریاست مقام عالی استان تشکیل و برای کسب 30 سهمیه برنامه‌ریزی شده است.
این مسئول اضافه کرد: هر چند برخی از رشته‌ها موظف به کسب سهمیه برای بازی‌های آسیایی کره جنوبی هستند، ولی برای رشته دوچرخه سواری پیش‌بینی کسب مدال شده است.
رحمانی با اشاره به حضور یک ورزشکار زنجانی در راس تیم ملی گفت: این موضوع نشان دهنده ظرفیت بالای استان زنجان در این رشته است.
وی مهم‌‌ترین برنامه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان را برنامه‌ریزی برای استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی دانست و تاکید کرد: در این راستا تفاهمنامه‌ای با آموزش و پرورش استان زنجان به امضا رسیده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برنامه استان برای احداث یک پیست دوچرخه سواری در زنجان تصریح کرد: بر اساس مطالعات انجام شده این طرح در سال 85، مبلغی دو حدود 13 میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت که با توجه به روند تورم در حال حاضر این رقم به حدود 18 میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود.
وی نداشتن پیست دوچرخه سواری استاندارد را از دغدغه‌های ورزشکاران استان برشمرد و افزود: در حال حاضر که پیستی وجود ندارد، دوچرخه سواران کشور موفق به کسب هشت مدال از 28 مدال ممکن در این رشته می‌شوند، که نشان دهنده استعداد بالای جوانان این مرز و بوم است.
رحمانی با اشاره به اینکه شهرستان‌ها توان مالی محدودی دارند، اضافه کرد: می‌توان با مشارکت فدراسیون‌ها اقدام به وارد کردن دوچرخه کرده و در میان هیئت‌های شهرستانی تقسیم کرد.
این مسئول تاکید کرد: اگر فدراسیون موافقت کند اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان حاضر به تامین نیمی از هزینه لازم برای وارد کردن دوچرخه‌ و تقسیم آنها در بین شهرستان‌های استان است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ابراز امیدواری کرد، در سال آینده اختصاص یک درصد اعتبارات ارگان‌های دولتی به امر ورزش به صورت تکلیف تبدیل شود تا نیازهای حداقلی ورزشکاران تهیه و در واقع به ورزش کشور کمک شود.
وی به اشاره به اینکه برای ثبت نام نامزدهای روسای 17 هیئت فراخوان داده شده، تصریح کرد: طی این مدت فقط چهار نفر شرکت کرده‌اند که نشان دهنده سختی کار است.
در ادامه تنها کاندیدای ریاست هیئت دوچرخه سواری استان زنجان اقدام به تشریح کوتاه مدت برنامه‌های خود کرد که شاخص‌ترین آن برنامه‌ریزی برای برگزاری دو مسابقه بین‌المللی کوهستان و کورس بود.
فرهاد عصفوری با اشاره به جذب مربیان ورزش از طرف آموزش و پرورش تاکید کرد: سعی خواهد شد از تجربیات مربیان با تجربه جذب شده در آموزش و پرورش استفاده شود.
وی با اشاره به سرمایه‌گذاری برخی شرکت‌ها در امر ورزش توصیه کرد: به هنگام ارائه کاپ‌های قهرمانی مدیران شرکت‌های حامی مالی ورزش‌ها دعوت و در یک برنامه رسمی از آنها تجلیل شود، چرا که همین موضوع موجبات رضایت آنها را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول