اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری؛

مسیرهای دوچرخه‌سواری در ارومیه احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: تا پایان سال جاری به منظور گسترش فرهنگ استفاده از دوچرخه در مسافرت‌های درون شهری مسیرهای دوچرخه‌سواری در ارومیه احداث می‌شود.

مسیرهای دوچرخه‌سواری در ارومیه احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا عصمت‌پرست صبح امروز در شورای هماهنگی ترافیک آذربایجان غربی که در سالن شماره دو استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: شهرداری ارومیه در تلاش برای انجام مطالعات لازم در زمینه ایجاد مسیرهایی برای تردد دوچرخه‌ها بود که بر این اساس مسیرهای تردد دوچرخه نیز تعیین شده بود.
وی با بیان اینکه قبل از آغاز به کار ایجاد این مسیرها متوجه انجام مطالعات در زمینه مسیرهای دوچرخه سواری در برخی از خیابان‌های ارومیه نبودیم، تصریح کرد: اگر مطالعات لازم در گذشته انجام گرفته است رغبت زیادی برای ایجاد مسیرهای دوچرخه در این خیابان‌ها داریم.
این مسئول با بیان اینکه احداث مسیر دوچرخه سواری در خیابان‌های والفجر به طرف میدان امامت در گذشته مورد مطلاعه قرار گرفته بود، افزود: تا آخر سال جاری عملیات اجرایی در این مسیرها را آغاز می‌کنیم.
عصمت‌پرست با بیان اینکه در گذشته در پارک ائللرباغی ارومیه اقدامات لازم در راستای ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری انجام گرفته است و در حال حاضر مسیر دوچرخه سواری در این پارک قابل استفاده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه اقبال خوبی از این اقدام توسط شهروندان ارومیه انجام نگرفت.
وی با تاکید بر فرهنگ سازی در زمینه استفاده از دوچرخه در مسافرت‌های درون شهری، گفت: فرهنگ دوچرخه سواری در سفرهای درون شهری جای خود را نیافته و در این زمینه نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم.
این مسئول با بیان اینکه استقبال در این زمینه از سوی مردم بسیار کم است، اظهار داشت: فرهنگ استفاده از دوچرخه به منظور کاهش بار ترافیک در این شهر حائز اهمیت است.
شهردار ارومیه با بیان اینکه طرح‌های جامع برای کاهش بار ترافیکی ارومیه در دستور کار شهرداری این شهر قرار دارد، اظهار داشت: برای اجرایی شدن این طرح‌ها باید تمام دستگاه‌های ذی‌ربط همکاری و همگامی خوبی با هم داشته باشند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول