اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته قم خبر داد

اعزام کاراته‌کاهای قمی به رقابت‌های انتخابی تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از اعزام برترین‌ کاراته‌کاهای قمی به رقابت‌های انتخابی تیم ملی زیر بزرگسالان کشورمان خبر داد.

اعزام کاراته‌کاهای قمی به رقابت‌های انتخابی تیم ملی

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه بر اساس برنامه فدراسیون کاراته پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته روز جمعه این هفته برگزار می‌شود، چهار کاراته‌کای قمی نیز تمرینات خود را برای به دست آوردن نتایجی موفقیت‌آمیز پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می‌شود ادامه داد: از آنجا که قرار است تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان امسال در مسابقات جهانی فرانسه و آسیایی ازبکستان شرکت کند، بر همین اساس رقابت‌های انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود تا بهترین‌ها به اردوی آماده‌سازی این تیم راه یابند.

رئیس هیئت کاراته استان قم یادآور شد: بر این اساس پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان، برای روز جمعه هجدهم فروردین ماه پیش‌بینی شده است تا مدعیان این رده سنی از استان‌های مختلف در هر دو بخش با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی با اشاره به اینکه پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته کشورمان در دو بخش کاتا و کومیته برگزار می‌شود بیان کرد: سه کاراته‌کای قمی که از مرحله قبل انتخابی در زنجان موفق به کسب مجوز شده بودند و همچنین یک کاراته‌کای ملی‌پوش، چهار سهمیه کاراته قم در این انتخابی را تشکیل می‌دهند.

عابدی تصریح کرد: امیر مهدی‌زاده نفر سوم آسیا در سال 2012 به همراه سعید علی‌پور، ناصر نجفی و محمدهادی داودآبادی بهترین نفرات کاراته قم هستند که در پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته شرکت می‌کنند تا کادر فنی تیم ملی کاراته بهترین نفرات را از دل پیکارهای انتخابی گزینش کرده و بدین ترتیب کشورمان بتواند با بهترین نفرات راهی مسابقات جهانی و آسیایی شود.

وی خاطر نشان کرد: هر چهار کاراته‌کای قمی با توجه به آمادگی بسیار خوبی که از تمرینات اخیر کسب کرده‌اند، آماده حضوری موفق در مسابقات انتخابی تیم ملی هستند که امیدوارم همچون سال گذشته شاهد درخشش آنها در میادین برون‌مرزی باشیم.

رئیس هیئت کاراته استان قم تأکید کرد: حضور قدرتمندانه در رقابت‌های مهمی که بر اساس تقویم فدراسیون کاراته در کشور برگزار می‌شود، از جمله اولویت‌های مهم ما در هیئت کاراته قم است و به همین دلیل تلاش ما این است که امسال تیم‌هایی قدرتمند را به پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور اعزام کنیم.

وی در ادامه با اشاره به وجود مربیان و کاراته‌کاهای مطرح در کاراته استان قم تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به افتخارات متعدد به خصوص موفقیت‌های دهه 70 کاراته‌کاها و مربیان کاراته قم در کشور کاملا شناخته شده هستند و چند تن آنها هدایت تیم‌های ملی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول