اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

سند تحول بنیادین، قانون اساسی آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سند تحول بنیادین، قانون اساسی آموزش و پرورش است.

سند تحول بنیادین، قانون اساسی آموزش و پرورش است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل رضایی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی ترنم ولایت شهرستان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و نقش این نهاد در آینده کشور بسیار مهم است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری کار معلمان افزود: کار و فعالیت معلمان با مسائل مادی و دنیوی قابل مقایسه نیست و همه باید تلاش کنند خدمتشان در آموزش و پرورش رنگ خدایی داشته باشد.

رضایی تصریح کرد: معلمان باید با آموزش و مطالعه نسبت به مسائل روز آگاهی داشته باشند تا بتوانند نیازهای دانش‌آموزان را برطرف کنند.

وی همچنین با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: این سند به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش بوده و استان بوشهر با جدیت در ابتدای مهرماه آینده نظام آموزشی 3ـ3ـ6 را که یکی از محورهای سند تحول بنیادین است اجرا خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه سعی داریم عدالت آموزشی را در استان بسط و توسعه دهیم اظهار داشت: مدیران محترم به اهمیت دوره ابتدایی توجه ویژه داشته باشند چرا که این دوره بنیان و اساس دانش‌آموز را تشکیل می‌دهد.

رضایی در ادامه با بیان اینکه توسعه مدارس نمونه و استعدادهای درخشان از برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر است از افتتاح دبیرستان نمونه دخترانه در سال آینده در شهرستان جم خبر داد.

وی یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و توسعه آموزش و پرورش اهتمام ورزیم.

علی اسکندری مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم نیز در این مراسم گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش این شهرستان را ارائه داد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول