اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویراحمد:

اولویت تصمیمات کمیته اشتغال بویراحمد کشاورزی باشد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار بویراحمد گفت: ضروی است که به دلیل وجود همه زیرساخت‌های کشاورزی در این منطقه و داشتن آب و خاک فراوان و حاصلخیز، اولویت تصمیمات کمیته اشتغال بویراحمد کشاورزی باشد.

اولویت تصمیمات کمیته اشتغال بویراحمد کشاورزی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هجیر جلال‌فرد پیش از ظهر امروز در نشست کمیته اشتغال شهرستان بویراحمد اظهار کرد: به منظور افزایش توان تولیدی و ایجاد ظرفیت‌های بیشتر اشتغال در بخش کشاورزی، تامین تسهیلات بانکی و تامین زیرساخت‌های آب و برق و گاز و راه و مخابرات توسط دستگاه‌های عضو در اولویت قرار دارد.

معاون عمرانی فرماندار بویراحمد ادامه داد: با توجه به فرمان امسال مقام معظم رهبری در خصوص بحث سرمایه و کار، توسعه بخش کشاورزی از اهم وظایف این کمیته است.

جلال‌فر بر توجه بیشتر کارشناسان بخش کشاورزی و همچنین کارشناسان سایر ادارات عضو و ناظرین بانک‌ها در اختصاص تسهیلات بانکی معطوف به رعایت قانون و کیفیت پروژه‌های مورد نظر تاکید کرد.

این مسئول افزود: با عنایت و توجه به فرمایشات رهبری همگی در راستای تولید داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی وظیفه سنگینی بر عهده داریم و ضروری است طرح‌های بخش کشاورزی در اولویت تصمیمات کمیته اشتغال باشد.

وی تاکید کرد: بانک‌های عامل در جهت سهولت دریافت وام از سوی متقاضیان تدابیر لازم را بیاندیشند.

در این جلسه مقرر شد که طرح‌های پیشنهادی شرکت "هامون یک" مربوط به ادارات عضو جمع‌بندی و به ادارات مربوطه ارسال شود تا تصمیم نهایی با توجه به شرح پروژه‌ها اتخاذ و مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه مقرر شد تعدادی از پرونده‌های طرح‌های اشتغال‌زایی از طریق جهاد کشاورزی در جلسه مطرح شود و پس از تعیین تکلیف از طریق بانک‌های مربوطه بلافاصله اقدام نهایی در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به عمل آید.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول