اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نهبندان خبر داد

1300 طرح اشتغالزایی در نهبندان فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان از فعال بودن یک‌هزار و 341 طرح اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد طرح اشتغالزایی زیر نظر این نهاد قرار دارند.

1300 طرح اشتغالزایی در نهبندان فعال است

علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: هم‌اکنون تعداد یک‌هزار و 341 طرح اشتغالزایی در این شهرستان فعال است که به طور مستقیم زیر نظر این نهاد قرار دارد.

وی ادامه داد: از این تعداد 508 طرح خودکفایی در سال گذشته برای مددجویان و غیرمددجویان اجرایی شده و هم‌اکنون در حال فعالیت هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان تصریح کرد: برای ایجاد این تعداد طرح خودکفایی در سطح شهرستان اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و 564 میلیون ریال هزینه شده است.

قریب با بیان اینکه طرح‌های خودکفایی اجرا شده در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی، صنفی و خدماتی است، افزود: بیشترین طرح‌های خودکفایی اجرا شده و در حال فعالیت در بخش دامپروری با 187 طرح است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 203 خانوار مددجوی مجری طرح‌های اشتغال زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی و حق بیمه آنها توسط امداد پرداخت می‌شود، اظهار داشت: همچنین تعداد 107 زن سرپرست خانوار مددجوی امداد زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان از افزایش 22 درصدی درآمد صدقات این نهاد در سال گذشته نسبت به سال 89 خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از یک‌میلیارد و 22 میلیون ریال صدقه از محل صندوق‌های صدقات سطح شهرستان جمع‌آوری شد.

قریب با بیان اینکه این میزان درآمد صدقات از محل 4 هزار صندوق بزرگ و کوچک سطح شهرستان جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: در سال گذشته متوسط ماهانه حدود 84 میلیون ریال صدقه از سطح شهرستان جمع‌آوری شده است.

وی افزود: طی سال گذشته به منظور پرداخت هزینه‌های درمانی مددجویان امداد 128 میلیون و 900 هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: در سال گذشته به 978 خانوار مددجو و غیر مددجوی این شهرستان وام قرض‌الحسنه کارگشایی به ارزش 3 میلیارد و 695 میلیون ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول