اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد خبر داد:

تقدیر مسئولان از عملکرد مدیران ملارد در تولید اشتغال

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملارد اعلام کرد: مسئولان عالی‌رتبه استان البرز از عملکرد مدیران این شهرستان در ایجاد اشتغال تقدیر کردند.

تقدیر مسئولان از عملکرد مدیران ملارد در تولید اشتغال

ناصر بورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: دولت همواره بر ایجاد اشتغال پایدار به ویژه برای جوانان تأکید داشته و طرح‌های بسیاری در این زمینه تاکنون اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: وعده دولت مبنی بر ایجاد سالانه 2.5 میلیون شغل و رفع معضل بیکاری در آینده نزدیک به فضل الهی و تلاش‌های مدیران دولت در تمام سطوم با جدیت پیگیری شده و خوش‌بختانه دستاوردهای بسیار خوبی داشته است.

* آمارها نشان از توسعه اشتغال‌زایی در کشور دارد

این مسئول اظهار داشت: برخی اظهار نظرها درباره عملکرد دولت در حوزه ایجاد اشتغال متأسفانه نمی‌تواند قابل قبول باشد، چرا که آمارها نشان از کار بی‌وقفه و دستاوردهای بزرگ دولت در زمینه اشتغال‌زایی دارد.

بورد اظهار داشت: در تمام استان‌های کشور به طبع آن شهرستان‌های مختلف مانند ملارد، این طرح در قالب‌های متعدد پیگیری شده و میزان تولید اشتغال در سال 90 در کل کشور مشخص است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در ملارد مبنی بر اینکه چه اقداماتی در زمینه تحقق برنامه‌های دولت در این شهرستان برای ایجاد اشتغال انجام شده است؟ گفت: براساس برنامه کارگروه اشتغال، در ابتدای سال، ایجاد یک تعداد مشخص شغل جدید و پایدار در ملارد برعهده دستگاه‌های اداری و دولتی قرار گرفت.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ملارد اظهار داشت: پیگیری عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این حوزه به صورت مستقیم زیر نظر فرمانداری بود و خوش‌بختانه باید اعلام کرد که ما صد درصد تعهدات خود را انجام دادیم.

بورد خاطرنشان کرد: دبیرخانه کارگروه اشتغال استان تهران به صورت رسمی و مکتوب و در جلسه‌ای که استاندار محترم تهران آقای تمدن حضور داشتند، به صورت رسمی از فعالیت‌ دستگاه‌های اجرایی ملارد و تحقق کامل برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه ایجاد اشتغال پایدار تقدیر کرده است.

* منتی بر سر مردم و جوانان نداریم

وی تأکید کرد: البته ما برای انجام این وظیفه منتی بر سر مردم و جوانان نداریم و معتقدیم که وظیفه‌ای برعهده مدیران دستگاه‌های دولتی قرار دارد که باید با جدیت و کار و کوشش فراوان، این وظایف را انجام داد.

بورد در پایان اظهار امیدواری کرد که با همکاری و عزم همه‌جانبه، در سال‌های آینده شاهد تحقق وعده دولت مبنی بر ریشه‌کنی بیکاری در کشور باشیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول