اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس:

مصرف کالاهای ایرانی ضامن ایجاد اشتغال است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردوس گفت: مصرف کالاهای ایرانی ضامن ایجاد اشتغال در کشور است.

مصرف کالاهای ایرانی ضامن ایجاد اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حسن سروری ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر اظهار داشت: مردم به مصرف کالاهای خارجی عادت کرده‌اند و این عادت به یک فرهنگ نیز تبدیل شده است که باید با توجه به کمیت و کیفیت کالاهای خارجی فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی را جایگزین کنیم.

وی افزود: کالاهای چینی بدون هیچ نظارتی وارد کشور و جایگزین کالاهای داخلی شده است که این مسئله تولیدکنندگان داخلی را با مشکل مواجه کرده است.

سروری تصریح کرد: کارفرمایان باید به کیفیت محصولات تولیدی خود توجه کنند چرا که اگر به سمت کیفیت پیش نروند مردم نیز از کالاهای داخلی استقبال نمی‌کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس یادآور شد: نقش کارگران در اقتصاد کشور بسیار موثر است و از این رو باید دست کارگران را برای تحقق شعار تولید ملی به گرمی بفشاریم.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر شهرستان فردوس نیز گفت: در طول هفته کار و کارگر برنامه‌های متنوعی اجرا و نقش کلیدی کارگران در توسعه اقتصادی و تحقق تولید ملی معرفی می‌شود.

محمود افراه برگزاری مسابقات ورزشی، مقاله‌نویسی و پیام کوتاه، برگزاری اردوی تفریحی با حضور کارگران نمونه، دیدار با خانواده‌ها شاهد و ایثارگر، دیدار با فرماندار شهرستان، برگزاری همایش بزرگداشت کارگر در 12 اردیبهشت ماه را از جمله برنامه‌های اجرایی ستاد بزرگداشت کار و کارگر در شهرستان فردوس برشمرد.

مدیرعامل کارخانه نساجی شهرستان فردوس نیز اصلی‌ترین مسئله کشور را تولید و اشتغال دانست و گفت: مجلس و دولت در باید حمایت از تولید ملی گام‌های عملی بردارد.

سید رحیم شکوری افزود: در حال حاضر تولید از همه جهات تحت فشار قرار دارد و همه سازمان‌ها و نهادها باید تلاش کنند که فشار حاکم بر تولید را بردارند و از تولیدکنندگان حمایت کنند.

وی تصریح کرد: باید هزینه‌های تولید را کاهش داد تا تولید کننده مجبور نباشد قیمت کالاهای خود را افزایش و کالای بی‌کیفیت عرضه کند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول