اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح‌ها صورت می‌گیرد

اشتغالزایی برای 128 هزار نفر در شرکت آب منطقه‌ای زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: با اجرای طرح‌های شرکت آب منطقه‌ای زنجان به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای 128 هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

اشتغالزایی برای 128 هزار نفر در شرکت آب منطقه‌ای زنجان

امیر حمید‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مجموع 198 پروژه در سطح استان زنجان تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 144 طرح توسط دستگاه‌های مرتبط با شرکت آب منطقه‌ای در استان زنجان به بهره‌برداری رسیده است، خاطر نشان کرد: حدود 44 طرح مطالعاتی و 10 طرح عمرانی صنعت آب نیز توسط شرکت آب منطقه‌ای زنجان در حال اجرا است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان در زمینه اراضی زیر پوشش طرح‌های مذکور اضافه کرد: طرح‌های در دست بهره‌برداری، 32 هزار هکتار از اراضی استان زنجان را زیر پوشش قرار داده است.

وی همچنین با بیان اینکه طرح‌های مطالعاتی حدود 35 هزار هکتار از اراضی استان زنجان را زیر پوشش قرار داده است، ادامه داد: طرح‌های اجرایی نیز 109 هکتار از اراضی استان را زیر پوشش خود دارد.

حمیدنیا با تاکید بر اینکه طرح‌های در حال بهره‌برداری برای 21 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌کند، تصریح کرد: طرح‌های مطالعاتی نیز برای 26 هزار نفر و طرح‌های در دست اجرا برای 81 هزار نفر از مردم استان زنجان اشتغال ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای 18 شهر و 830 روستا در استان زنجان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 500 هزار نفر مطالعات آب‌رسانی صورت گرفته است، تاکید کرد: در افق 1404 از محل هفت سد برای 24 شهرک صنعتی و گلخانه در استان زنجان آبرسانی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول