اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

توسعه مشاغل کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از توسعه مشاغل کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در آبپخش به عنوان مهم‌ترین اولویت منطقه خبر داد.

توسعه مشاغل کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در بازدید از روستای میاندشت در جمع مسئولان و مردم این روستا اظهار داشت: توجه به پیشرفت و توسعه روستاها از مسائلی است که دولت خدمتگزار در دستور کار خود قرار داده و در سال‌های گذشته تلاش بی وقفه‌ای در این راستا شاهد بوده‌ایم.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: آبادانی روستاها و تلاش برای جلب رضایت روستانشینان در سال‌های گذشته در بخش آبپخش به طور جدی دنبال شده و با اجرای طرح‌های هادی در روستاهای بخش اقدامات ارزنده‌ای برای آبادانی روستاها صورت پذیرفته است.

خرم‌روز بیان داشت: توان بالای بخش آبپخش در حوزه کشاورزی در سال‌های اخیر سبب شده که مسئولان در اجرای پروژه‌های کشاورزی توجهی خاص به این بخش داشته باشند و مسئولان بخش آبپخش با شناخت اولویت‌های بخش آبپخش در این ارتباط پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند.

وی در همین راستا اضافه کرد: توسعه مشاغل کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در آبپخش از مهم‌ترین اولویت‌هاست و مسئولان استان و شهرستان در این زمینه اهتمامی ویژه داشته و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش نیز باید در این راستا نیاز مناطق و حوزه‌های خود را شناسایی و برای برطرف کردن آنها کوشش کنند.

این مسئول ابراز داشت: فرماندار ولایی دشتستان، معاونین ارزشی ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان در رفع مشکلات و مسائل بخش آبپخش همکاری بسیار خوبی داشته‌اند و زمینه رفع تمامی مسائل و مشکلات بخش در یک سال گذشته را فراهم کرده‌اند.

بخشدار آبپخش با اشاره به مشکل اراضی کشاورزی روستای میاندشت تصریح کرد: رفع این مشکل در دستور کار مجموعه بخشداری آبپخش قرار داده و امید داریم در آینده نزدیک با همکاری مسئولان اجرایی شهرستان شاهد رفع این مشکل و دغدغه مردم روستای میاندشت باشیم.

خرم‌روز یادآور شد: دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاهای بخش مانند پر و بال بخشداری در رفع مشکلات و مسائل و کمک به توسعه و آبادانی روستاها هستند و از مردم می‌خواهیم برای پیشرفت بیش از پیش بخش آبپخش، مسائل و مشکلات را از طریق مسئولان محلی روستاها به مسئولان بخش انتقال دهند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول