اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته محقق شد

اعطای 289 سری جهیزیه به نوعروسان نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان از اعطای 289 سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته خبر داد.

اعطای 289 سری جهیزیه به نوعروسان نهبندان

علی قریب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: تأمین جهیزیه برای نوعروسان زیرپوشش، یکی از سرفصل‌های کاری امداد به شمار می‌رود که این نهاد در سال گذشته در این زمینه عملکرد خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته تعداد 289 سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است، تصریح کرد: برای تأمین این تعداد سری جهیزیه مبلغ 2 میلیارد و 890 میلیون ریال هزینه شده و هم‌اکنون هیچ‌گونه پرونده پشت نوبت جهیزیه در شهرستان نداریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان ادامه داد: سرانه هر نوعروس در بحث تأمین جهیزیه مبلغ 10 میلیون ریال بوده است.

قریب افزود: طی سال گذشته 30 مورد هدیه ازدواج به فرزندان ذکور زیرپوشش امداد به ارزش 70 میلیون ریال پرداخت شد.

وی ادامه داد: طی سال گذشته کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان به یک‌هزار و 440 دانش‌آموز و 150 دانشجو طلبه خدمات فرهنگی و آموزشی متنوع و مختلفی ارائه کرده همچنین تعداد 92 دانش‌آموز از مجتمع‌های خوابگاهی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان گفت: در سال گذشته نیز اعتباری بیش از یک‌‌میلیارد ریال برای اجرای برنامه‌های مختلف و متعدد فرهنگی دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش این نهاد هزینه شد.

قریب با اشاره به اینکه تقویت ذهنی، تغییر فکر و اندیشه جامعه هدف و پیوند خانواده‌ها با ولایت رهبری از اهم رسالت‌ها و مأموریت حوزه فرهنگی و آموزشی این نهاد به شمار می‌رود، تصریح کرد: تقویت حوزه مشاوره، استحکام و اقتدار عاطفی و منطقی خانواده‌ها، حمایت ویژه از استعدادهای درخشان و نخبگان زیرپوشش، محو بی‌سوادی مددجویان با همکاری نهضت سوادآموزی و سرمایه‌گذاری در توان فکری و استعدادهای جوانان و نوجوان از دیگر وظایف واحد فرهنگی و آموزشی امداد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول