اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته ورزش آتش‌نشانان و امدادگران معرفی شد

خبرگزاری فارس: امیر نجفی به عنوان رئیس کمیته ورزش آتش‌نشانان و امدادگران هیئت ورزش‌های همگانی خوزستان منصوب شد.

رئیس کمیته ورزش آتش‌نشانان و امدادگران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، طی حکمی از سوی حمید سالمی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان خوزستان، امیر نجفی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به سمت رئیس کمیته ورزش آتش‌نشانان و امدادگران هیئت ورزش‌های همگانی خوزستان منصوب شد.

در حکم انتصاب رئیس هیئت‌های ورزشی خوزستان خطاب به نجفی آمده است: نظر به اینکه ورزش آتش‌نشانان و امدادگران و تقویت بنیه  آمادگی این قشر زحمت‌کش و جلوگیری از حوادث غیر مترقبه در جامعه اهمیت خاصی دارد لذا به منظور فعال کردن این رشته ورزشی در سطح استان و کشور جنابعالی را به سمت رئیس کمیته ورزش آتش‌نشانان و امدادگران هیئت ورزش‌های همگانی خوزستان منصوب می‌نمایم .

امید است با توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار و با استفاده از نیروهای متعهد و توانمند، این ورزش پرجذبه  و بانشاط را با برگزاری مسابقات در سطح شهر اهواز و استان خلاء گذشته را جبران نمایید و در خدمت رسانی به مردم خوب و شهید پرور و ولایت مدار خوزستان موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول