اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مساعدت شهرداری

نمایندگان کرج صاحب‌خانه می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از احداث خانه ملت با نگاه مثبت شورای اسلامی شهر و حمایت استانداری البرز خبر داد و گفت: با انجام اقدامات کارشناسی و تعیین زمین مناسب خانه ملت در کرج احداث می‌شود.

نمایندگان کرج صاحب‌خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری این شهرستان، سیدعلی آقازاده اظهار داشت: در حال حاضر نمایندگان مردم کرج در مجلس به منظور استقرار دفاتر خود مکانی استیجاری را در اختیار دارند.

وی افزود: با توجه به انتخاب مجدد عزیز اکبریان از سوی مردم کرج، دفتر فعلی وی به مدت یک سال دیگر با تمدید مدت اجاره در اختیار وی قرار می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: هم‌چنین با اتمام دوره نمایندگی فاطمه آجرلو دفتر وی تخلیه و این مکان با توجه به تملک شهرداری کرج به محدوده زمین سابق خدمات شهری ملحق می‌شود.

شهردار کرج در ادامه با اشاره به اجاره محل دفتر کولیوند منتخب مردم کرج در مجلس نهم بیان کرد: هم‌اکنون مذاکره درباره اجاره ساختمانی اداری در محدوده کوی کارمندان شمالی برای استقرار منتخب جدید مردم کرج در مجلس انجام و در صورت موافقت شورای اسلامی شهر با همکاری شهرداری به مدت یک سال اجاره می‌شود.

*شهرداری عهده‌دار احداث خانه ملت در کرج می‌شود

آقازاده در ادامه با تأکید بر لزوم احداث مکانی مناسب و در خور شأن نمایندگان مردم کرج در مجلس از احداث خانه ملت در راستای استقرار دائمی نمایندگان کرج در ادوار مختلف مجلس خبر داد و گفت: در این زمینه شهرداری با نگاه مثبت استاندار و تزریق 300 میلیون تومان از اعتبارات استانی و حمایت شورای شهر کرج عهده‌دار مسئولیت احداث ساختمان دائمی برای منتخبان مردم کرج در ادوار مختلف مجلس می‌شود.

وی تأمین این مکان را امری ضروری دانست و بیان کرد: با توجه به مراجعه شهروندان و لزوم وجود مکان در خور شأن نمایندگان ضروری است تا این مهم با مساعدت شورا و تعیین زمین مناسب در دستور کار قرار گیرد.

شهردار کرج اظهار امیدواری کرد تا با حمایت شورای شهر طی دو سال آینده شاهد بهره‌برداری از این طرح مهم در کرج باشیم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول