اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نیازمند هماهنگی جدی دولت و مجلس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرایی شدن مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نیازمند هماهنگی جدی بین دولت و مجلس است.

مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نیازمند هماهنگی جدی دولت و مجلس است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در سال جاری، شرایط و مسائل عام کشور ایجاب می‌کند انسجام و هماهنگی لازم بین دولت و مجلس برای تصمیم‌گیری هر چه بهتر در این زمینه ایجاد شود و انسجام بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: از نکات بسیار مهمی که باید در این مرحله مدنظر قرار گیرد، کنترل بازار و کنترل تورمی است که امروز به خوبی ملموس و قابل مشاهده است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی تزریق نقدینگی به بازار را موجب افزایش تورم دانست و بیان داشت: کنترل بازار از امور بسیار مهمی است که در این فاز باید با جدیت هر چه بیشتر دنبال شود.

سلیمی ارزیابی از منابع حاصل شده از فاز اول طرح هدفمندی یارانه‌ها را از دیگر الزامات اجرای مرحله دوم دانست و خاطر نشان کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی نامگذاری شده که می‌طلبد برنامه‌ریزی‌های لازم برای حمایت هر چه بیشتر از بخش تولید در دستور کار برنامه‌ریزان قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود شبهات فراوان در ارائه بسته‌های حمایتی در فاز اول طرح هدفمندسازی یارانه‌ها تصریح کرد: ارائه بسته‌های حمایتی در زیر بخش‌های کشاورزی صنعت با چالش‌هایی مواجه بود که در مرحله دوم این چالش‌ها نباید نادیده گرفته شوند به طوری که شرایطی فراهم شود تا بتوان به این شبهات پاسخ گفت.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس نهم بیان داشت: اجرای هر چه بهتر فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نیازمند دقت فراوانی است که ضروری است مورد اهتمام قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به ارسال پیامک انصراف به برخی از خانوارها گفت: تعدادی از خانوارها نسبت به این پیامک‌ها اعتراض‌هایی داشتند که این مسئله نیازمند بازنگری جدی است تا ظلم به کسی روا نشود.

وی تاکید کرد: کنترل بازار و جلوگیری از تورم‌های خواسته و ناخواسته به نحوی که شیرینی اجرایی شدن هدفمند کردن یارانه‌ها کام مردم را تلخ نکند از الزامات این مرحله است که باید به دقت انجام شود.

نماینده منتخب مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: با توجه به اینکه بر اساس قانون فاز دوم به بعد از تصویب بودجه 91 موکول شده و بودجه 91 تاکنون تصویب نشده، هنوز ریز مطالب این مرحله منتشر نشده که باید سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی در این راستا اقدام کنند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول