اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت الاسلام بنایی:

بررسی طرح اصلاح آیین نامه داخلی مجلس در هفته آینده

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اصلاح آیین نامه داخلی مجلس در هفته آینده دوباره رای گیری می‌شود.

بررسی طرح اصلاح آیین نامه داخلی مجلس در هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم قم در مجلس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در این زمینه گفت: یکی از نواقص آیین نامه فعلی مجلس این است که طرح سئوال از رئیس جمهور به صورت ابتر و ناقص باقی می‌ماند و نتیجه خاصی گرفته نمی‌شود.

وی ادامه داد: این از ضعف‌های جدی آیین نامه است و این مسئله به دلیل این است که تاکنون بحث سئوال از رئیس جمهور را نداشتیم و این نقص دیده نشده بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ابراز داشت: پس از مطرح شدن طرح سئوال از رییس جمهور این موضوع دیده شد و جمعی از نمایندگان پیشنهاد دادند که این بند آیین نامه اصلاح شود.

بنایی خاطرنشان کرد: کلیات این طرح در جلسه علنی رای آورد و بعد اصل پیشنهاد‌ها با اختلاف چند رای به تصویب نرسید بنابر این قرار شد هفته آینده پیشنهاد جدید دوباره مطرح شده و رای گیری شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول