اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد

فضای سیاسی مجلس دلیل رد کلیات بودجه 91 در مراحل اول

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: فضای سیاسی حاکم بر مجلس و ناراحتی اعضای کمیسیون تلفیق از اینکه دولت لایحه بودجه را به موقع به مجلس ارائه نداد، در رأی کمیسیون تلفیق تجلی یافت.

فضای سیاسی مجلس دلیل رد کلیات بودجه 91 در مراحل اول

جواد کریمی‌قدوسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: نمایندگان می‌توانند به جای ارجاع بودجه به دولت خودشان اصلاحات را بر روی بودجه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه زمان کمی برای رسیدگی به لایحه بودجه وجود دارد، افزود: عملاً نمایندگان فرصت لازم برای ارائه پیشنهادات کافی را در اختیار ندارند و زمان محدودی را کمیسیون تلفیق برای بررسی هزینه‌ها و درآمدها در اختیار دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مدت 7 روز زمانی که داریم نمی‌توانیم به پیشنهادات نمایندگان بیشتر برسیم.

وی خاطرنشان کرد: 10 روز بیشتر برای مهلت بررسی ماده‌ها و بندها در صحن مجلس برای نمایندگان وجود ندارد و بر این اساس نمی‌توانیم به اصلاحات بپردازیم.

کریمی‌قدوسی تأکید کرد: این ناراحتی‌ها مهم‌ترین دلیل رأی نیاوردن کلیات بودجه بود و از آنجا که کشور با بن‌بست مواجه می‌شد و مجلس باید به این مسئله می‌پرداخت و راه برگشتی برای مجلس وجود نداشت مجلس به وظیفه‌اش عمل کرد و در رأی اولیه خود تجدید نظر کرد و به کلیات بودجه رأی داد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول