اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

مجلس در اجرای هدفمندی یارانه‌ها مداخله کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کرمان گفت: در زمینه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مجلس باید مداخله کند و نباید اجازه دهیم تورم و گرانی مردم را تحت فشار قرار دهد.

مجلس در اجرای هدفمندی یارانه‌ها مداخله کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار داشت: امام راحل ویژگی‌ها و صفات برجسته زیادی داشت که او را به رهبر انقلاب بدل کرد و یکی از این ویژگی‌های برجسته فقیه بودن ایشان بود، زیرا امام فقه را در همه ابعاد به خوبی می‌دانست.

وی افزود: کار امام خمینی (ره) در پیروزی و رهبری انقلاب اسلامی به جز اتفاقات صدر اسلام، اقدام بی‌نظیری در دنیا بود.

جعفری تصریح کرد: ویژگی دیگر بنیانگذار انقلاب اسلامی، زمان‌شناسی بود، امام راحل می‌دانست کجا حرف بزند در چه زمانی سکوت کند و در هر زمان چه تصمیم لازمی را بگیرد.

وی بیان کرد: مجلس در راس همه امور است، زیرا باید قانون صحیح برای اداره مملکت وضع کند و آن چه که مملکت را به سعادت می‌رساند، قانون صحیح، جامع و کامل و نظارت بر اجرای قانون است.

نماینده ولی‌فقیه در کرمان افزود: مادامی که هوای نفس مهار و کنترل نشود، همواره با کارهایی که انجام می‌دهیم از قبیل موضع‌گیری بی‌جا، حرف زدن در جایی که نباید و ... بهانه به دست دشمنان می‌دهیم.

وی گفت: باید هوای نفس خود را مهار کرده و مهذب باشیم، زیرا کسی که اهل هوی و هوس باشد، نه در دنیا به جایی می‌رسد و نه اجر اُخروی دارد.

جعفری تصریح کرد: مسئولان و مدیران ما باید با عملکرد خوب مردم را حفظ کنند و کاری نکنند که مردم عصبانی شوند و در زمینه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها مجلس باید مداخله کند و نباید اجازه دهیم تورم و گرانی مردم را تحت فشار قرار دهد.

وی در پایان از تمام دست‌اندرکاران برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول