اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی داورزنی

منصوری رئیس کمیته والیبال ساحلی کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه ورزشی کاله مازندران گفت: طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون والیبال، حسن منصوری نخستین مربی بین‌المللی کشور رئیس کمیته والیبال ساحلی کشور شد.

منصوری رئیس کمیته والیبال ساحلی کشور شد

نعمت قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: طی حکمی از سوی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، حسن منصوری رئیس کمیته والیبال ساحلی کشور شد.

وی با اعلام اینکه منصوری نخستین مربی بین‌المللی کشور است، افزود: او بیش از سه سال است که در کادر فنی باشگاه کاله مازندران فعالیت داشته و به عنوان سرپرست این تیم در حال تلاش است.

قربانی با اشاره به سوابق بازیکن مطرح سال‌های نه چندان دور والیبال کشورمان تصریح کرد: منصوری یکی از پیشکسوتان نامی والیبال کشورمان و استان‌های شمالی محسوب می‌شود که سال‌های زیادی را به عنوان سرمربی و مربی با تیم ملی والیبال بزرگسالان و امیدها همکاری داشته و همچنین به عنوان سرمربی والیبال ساحلی کشورمان نیز خدمت کرده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی باشگاه ورزشی کاله مازندران با تبریک این انتصاب مهم از سوی داورزنی به جامعه ورزشی و والیبالیست‌های شمال کشور و استان مازندران اذعان داشت: این مربی نام آشنای کشورمان شاگردان زیادی را تحویل جامعه داده که هم‌اکنون در سطح یک ورزش این مملکت بازی‌های درخشانی را به نمایش می‌گذارند.

این مسئول با اشاره به قهرمانی کاله مازندران در رقابت‌های لیگ برتر والیبال در سال 1390، با اعلام اینکه هم‌اکنون پنج بازیکن کاله مازندران نیز در اردوی تیم ملی بزرگسالان والیبال کشورمان حاضر هستند، گفت: جایگاه ورزش این استان بیش از این حرف‌ها است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول