اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی گچساران خبر داد

احداث نخستین زمین والیبال ساحلی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی گچساران از آغاز عملیات احداث نخستین زمین والیبال ساحلی کهگیلویه و بویراحمد در روستای چهار‌بیشه علیای گچساران خبر داد.

احداث نخستین زمین والیبال ساحلی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

یحیی ذبیحی عصر امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تربیت بدنی و ورزش به عنوان پدیده اجتماعی مؤثر در ابعاد مختلف جامعه و زندگی افراد نفوذ کرده است.

* دهیاران برای توسعه ورزش روستاها تلاش بیشتری کنند

بخشدار مرکزی گچساران یادآور شد: دین مبین اسلام همانگونه که توجه ویژه‌ای به سلامت روحی و روانی دارد به رشد و تربیت جسمی انسانها در راستای پرداختن به ورزش و تفریحات سالم هم تأکید کرده است.

ذبیحی با اشاره به اینکه ورزش بخش جدایی‌ناپذیر زندگی انسان است، گفت: باید با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی در زمینه ورزش و ایجاد فرصت در زمینه‌های مختلف ورزشی، زمینه رشد ورزش فراهم شود.

وی ابراز داشت: با توجه به کمبود فضاها و امکانات ورزشی در روستاها و لزوم پرداختن به ورزش از سوی روستائیان به ویژه بانوان دهیاران باید در زمینه توسعه ورزش روستایی تلاش و پیگیری بیشتری داشته باشند.

ذبیحی تعالی و پیشرفت در قشرهای مختلف جامعه و جوانان روستایی را از نتایج توسعه ورزش در روستاها دانست و تربیت بدنی با هدف سالم‌سازی و تربیت انسان سالم ،شاداب و امیدوار را مهم‌ترین شاخص در راستای توسعه پایدار عنوان کرد.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر نسبت به پرداختن روستائیان به امر ورزش از دهیاران خواست تا با ایجاد تعامل و هماهنگی با اداره ورزش و جوانان سعی در توسعه ورزش روستاها داشته باشند.

* لزوم بهره‌گیری از توانمندی‌ها و استعدادهای جوانان گچساران در زمینه ورزش

بخشدار مرکزی گچساران با اشاره به توانمندی‌های گچساران در زمینه ورزش در رشته‌های مختلف بر بهره‌وری از این استعدادها تأکید کرد.

ذبیحی با بیان اینکه جوانان روستایی از انگیزه بالایی برای پیشرفت در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: کمبود فضاهای ورزشی سبب مواجه شدن فعالیت‌های ورزشی با مشکل می‌شود.

این مسئول در گچساران بیان داشت: در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به ورزش روستایی و توسعه فضاهای ورزشی در گچساران شده است.

ذبیحی با اشاره به کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث  زمین والیبال ساحلی در روستای چهار‌بیشه ‌علیای گچساران ابراز داشت: این زمین والیبال ساحلی به عنوان نخستین زمین والیبال ساحلی در کهگیلویه و بویراحمد در این روستا احداث می‌شود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول