اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان 28 بازیکن ملی پوش

بانوی قمی به تیم ملی والیبال دعوت شد

خبرگزاری فارس: بانوی والیبالیست قمی به تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در راه اعزام به مسابقات آسیایی دعوت شد.

بانوی قمی به تیم ملی والیبال دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از حضور تیم والیبال بانوان هلال احمر قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور، بانوان قمی به خوبی توانمندی والیبال قم را به نمایش گذاشتند و حاصل آن دعوت یک بانوی والیبالیست قمی به تیم ملی است.

با برنامه ریزی فدراسیون والیبال کشورمان، دومین اردوی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در مسابقات آسیایی این رشته ورزشی در تهران در حال برگزاری است و مهسا آراسته از تیم والیبال بانوان قم به این اردو دعوت شده است.

این در حالی است که در دومین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال بانوان ۲۸ بازیکن حضور دارند که این تعداد بانوی والیبالیست از ۱۳ استان کشور به تیم ملی والیبال بانوان کشورمان دعوت شده‌اند و خود را زیر نظر کادر فنی آماده می‌کنند.

بر اساس برنامه فدراسیون والیبال، بازیکنان دعوت شده به این اردو انتخاب شده از اردوی قبلی و لیگ‌های دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور و مسابقات امیدهای بانوان هستند که تمرینات خود را به مدت ۱۱ روز زیر نظر میترا شعبانیان پیگیری خواهند کرد.

از سوی دیگر طبق برنامه کادر فنی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان، بازیکنان در دو نوبت صبح بدنسازی و دریافت و در نوبت عصر تمرینات تکنیکی، دفاع و اسپک را در تمرینات خود برگزار می‌کنند که فریبا صادقی به عنوان مربی و سارا حاجی به عنوان مربی بدنساز بر تمرینات آنان نظارت دارند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول