اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی کردستان خبر داد؛

راهیابی دو والیبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی کردستان از دعوت دو والیبالیست کردستانی به هفدهمین اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور خبر داد.

راهیابی دو والیبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی

فرهاد عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: تیم والیبال نوجوانان پسر کشورمان به منظور آمادگی در مسابقات قهرمانی آسیا هفدهمین اردوی خود را در گرگان برگزار می‌کند.

این مسئول افزود: این اردو با حضور 20 بازیکن دعوت شده، از 17 فروردین ماه جاری به مدت 11 روز پیگیری خواهد شد.

مدیرکل تربیت بدنی کردستان اضافه کرد: پارسا فرجی و حامد امینی به عنوان بازیکنان سرعتی و لیبرو، دو والیبالیست کردستانی هستند که به هفدهمین اردوی تیم والیبال نوجوانان دعوت شدند.

عبداللهی اضافه کرد: مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا آبان ماه سال 91 با حضور 13 تیم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تیم والیبال نوجوانان ایران خود را برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها حاضر می‌کند و سه تیم نخست این رقابت‌ها سهمیه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان را به دست می‌آورند.

تیم والیبال نوجوانان پسر کشورمان در این اردو ایرج مظفری به عنوان سرمربی، محمدرضا دامغانی، احمد لاهوتی، حسین وزیری و رحمت نوری به عنوان مربی و دکتر سلیمی و طاهرخانی به ترتیب به عنوان مربیان بدن‌ساز و ژیمناستیک و یونس حسن‌زاده سرپرست اردو را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول