اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ملی‌پوشان

جشن قهرمانی والیبال کاله مازندران برگزار شد/ رونمایی از آهنگ موسیقی قهرمانی

خبرگزاری فارس: جشن قهرمانی 4 هزار نفری کاله مازندران در بیست و پنجمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور صبح امروز در محوطه سالن ورزشی شهید حسن‌نژاد شهرستان آمل برگزار شد.

جشن قهرمانی والیبال کاله مازندران برگزار شد/ رونمایی از آهنگ موسیقی قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، جشن قهرمانی 4 هزار نفری کاله مازندران در بیست و پنجمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در محوطه سالن ورزشی شهید حسن‌نژاد شهرستان آمل آغاز شد.

این جشن که با هدف قدرشناسی از مردم والیبال‌دوست آملی دنبال شد از سوی باشگاه ورزشی کاله مازندران و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

به‌ خاطر اینکه بازیکنان ملی‌پوش کاله مازندران پنج‌شنبه و جمعه گذشته در تعطیلات به سر می‌برند و اردوی تیم ملی در این دو روز تعطیل بود مسئولان ورزشی آمل تصمیم‌ گرفتند این جشن را با حضور حداکثری والیبالیست‌ها برگزار کنند.

علیرضا نادی کاپیتان تیم ملی و بهترین مدافع مسابقات جهانی گذشته، عادل غلامی، میرسعید معروف، عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی، آرش صادقیانی، حمزه زرینی، فرهاد نظری افشار، مهدی رنجبر، وحید سیدعباسی، رضا قرا، رافع طبری و میلاد عبادی‌پور بازیکنان موثر کاله در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سال 1390 بودند که در این جشن شادی حضور یافتند.

بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران و حسن منصوری سرپرست این تیم به همراه ابوالقاسم نائیجی سرپرست تیم کاله جوان مازندران در این جشن همراه مردم بودند.

محمدرضا تات بیگلو، سیدعلی سجادی، صابر نریمان‌نژاد بازیکنان سال‌های گذشته کاله مازندران و سید محمد موسوی در این جشن حاضر بودند.

فرماندار آمل نیز در این جشن با مژده‌ای به والیبال‌دوستان اعلام کرد: مجوز ساخت ورزشگاه 8 هزار نفری کاله مازندران صادر شده است.

در این جشن عمومی مردم علاقمند والیبال آمل که در کسب موفقیت‌های این تیم در لیگ دسته یک و لیگ برتر والیبال نقش بسزایی داشتند بار دیگر همپای تیم خود شعار قهرمانی در آسیا را سر دادند و حمایت همه‌جانبه خود از نماینده والیبال مازندران در لیگ برتر را اعلام کردند.

البته مسئولان کاله مازندران معتقدند که بخش عمده افتخارات این تیم توسط حمایت بی‌دریغ هواداران حاصل شد.

اجرای موسیقی‌های اصیل سنتی و محلی از دیگر برنامه‌های متنوع این مراسم بود.

همچنین در این مراسم از آهنگ موسیقی قهرمانی کاله مازندران رونمایی شده و این آهنگ در بین هواداران چندین بار پخش شد.

کاله مازندران در سومین حضور خود در لیگ برتر پس از کسب عنوان‌های سومی در سال‌های گذشته، در لیگ برتر 90 قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد تا پس از آبگینه قزوین دومین تیم قهرمان شهرستانی باشد.

به گزارش فارس، مراسم تقدیر و اهدای کاپ تیم‌های برتر لیگ برتر والیبال مردان و زنان کشور در سال 1390 یکشنبه 27 فروردین در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

بهترین بازیکنان لیگ برتر در سال 90 نیز در این دیدار هدایای خود را دریافت می‌کنند.

تیم‌های کاله مازندران، سایپای البرز، پیکان تهران و شهرداری ارومیه در این دوره از لیگ برتر در سال 90 موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم مشترک شدند.

انتهای پیام/ن10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول