اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

عشایری از ریاست هیئت والیبال استعفا نداده است

خبرگزاری فارس: معاون امور توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هوشنگ عشایری هم‌چنان ریاست هیئت والیبال استان اصفهان را برعهده دارد و بعد از استعفای رسمی وی در مورد سرپرست آینده هیئت تصمیم‌گیری می‌کنیم.

عشایری از ریاست هیئت والیبال استعفا نداده است

افشین ملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: عشایری هم‌چنان کارهایی را در هیئت دارد که انجام نشده و برای اتمام آن نیاز به مهلت دارد.

وی افزود: با توجه به تعاملاتی که رئیس هیئت والیبال استان اصفهان با باشگاه‌های اصفهانی داشته است، وی به مهلتی نیاز داشت تا این موارد را به نتیجه برساند.

معاون امور توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: با این وضعیت عشایری کماکان ریاست هیئت را برعهده دارد و زمانی که وی صلاح بداند از مسئولیت خود استعفا می‌دهد.

وی درباره وضعیت آینده این هیئت بعد از استعفای عشایری از ریاست تصریح کرد: به دلیل اینکه وی هم‌چنان ریاست هیئت را برعهده دارد، تصمیمی در مورد سرپرست آینده هیئت اتخاذ نشده است، اما در روزهای آینده در این باره تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش فارس، هوشنگ عشایری دو سال قبل در مجمع انتخاباتی هیئت والیبال استان اصفهان به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد، اما کنار رفتن وی از ریاست اداره‌کل راه و ترابری استان و انتقال وی به استان فارس موجب شد تا وی امکان ادامه فعالیت در هیئت والیبال استان را نداشته باشد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول