اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

دعوت 5 والیبالیست کاله مازندران به اردوی تیم ملی بزرگسالان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: پنج والیبالیست کاله مازندران با نظر خولیو ولاسکو سرمربی تیم والیبال کشورمان به اردوی این تیم دعوت شدند.

دعوت 5 والیبالیست کاله مازندران به اردوی تیم ملی بزرگسالان

بهروز عطایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: پنج والیبالیست کاله مازندران که درخشش خوبی از خود در دیدارهای لیگ برتر داشتند با نظر خولیو ولاسکو سرمربی تیم والیبال بزرگسالان کشورمان به اردوی این تیم دعوت شدند.

وی با اعلام اینکه تاکنون 34 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند، افزود: در گروه نخست این تیم که 14 بازیکن در آن جای دارند نام علیرضا نادی، میرسعید معروف و حمزه زرینی مشاهده می‌شود.

عطایی یادآور شد: در گروه دوم نیز شهرام محمودی و رضا قراء دو پشت‌خط زن کاله در جمع 20 بازیکن این گروه قرار دارند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه ولاسکو و خوان سیچلو مربیان این دو گروه تیم ملی هستند، تصریح کرد: بنا به اعلام فدراسیون والیبال دور جدید اردوها از 14 فروردین کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش فارس، علیرضا جدیدی و مجتبی میرزاجانپور دیگر ملی‌پوشان مازندرانی دعوت شده به تیم ملی هستند.

سوم و چهارم اردیبهشت ماه جاری تیم ملی والیبال کشورمان دیداری دوستانه را با تیم ملی اسلوونی انجام می‌دهد و در هفتم و هشتم این ماه نیز دیدارهایی را با صربستان دارد.

بازی تدارکاتی با پورتوریکو در دستور کار ملی‌پوشان قرار دارد تا قبل مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن شاگردان ولاسکو در شانگهای چین دیدارهای تدارکاتی را با این تیم انجام دهند.

از بین 34 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال، 14 نفر برای رقابت‌های انتخابی المپیک که خرداد ماه سال جاری در توکیو ژاپن برگزار می‌شود انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول