اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم خبر داد

حضور دو تیم قمی در لیگ برتر والیبال نشسته

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: با صعود تیم والیبال نشسته جامعه نیکوتلاش قم، استان قم در لیگ برتر والیبال نشسته دو نماینده خواهد داشت.

حضور دو تیم قمی در لیگ برتر والیبال نشسته

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان، دیدارهای مرحله نهایی لیگ‌های والیبال نشسته مردان باشگاه‌های کشور در تبریز برگزار شد، رقابت‌هایی که با قهرمانی تیم قم همراه بود.

وی با اشاره به زمان و میزبان برگزاری مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال نشسته کشور افزود: در واقع مرحله نهایی لیگ‌های والیبال نشسته مردان و بانوان جانباز و معلول کشور به میزبانی شهرهای تبریز و اصفهان برگزار شد که در بخش مردان تیم قم با شایستگی بر سکوی قهرمانی ایستاد و دومین نماینده ورزش جانبازان و معلولین قم در لیگ برتر کشور شد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم یادآور شد: دور نهایی از رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نشسته مردان باشگاه‌های کشور در حالی به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد که تیم قم در این مرحله با قدرت از سد تمام رقبا عبور کرد و به مقام قهرمانی دست یافت.

وی با اشاره به حضور تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین استان قم در این مرحله از رقابت‌ها اضافه کرد: والیبالیست‌های جانباز و معلول قمی بعد از پشت سر گذاشتن موفق مراحل قبل، با امید فراوان به صعود به لیگ برتر والیبال نشسته با حریفان مسابقه دادند و توانمندی ورزشکاران جانباز و معلول فعال در ورزش قم را به نمایش گذاشتند.

پیروزمنش افزود: تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین جامعه نیکوتلاش نماینده قم در این فصل و این مرحله از رقابت‌ها بود و با تیم‌های پیام مخابرات خراسان رضوی، هیئت دزفول و شهرداری تبریز به رقابت پرداخت و در نهایت در جایگاه نخست ایستاد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با اشاره به اهمیت موفقیت در این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور تصریح کرد: دو تیم برتر این مسابقات جواز حضور در لیگ برتر سال آینده را کسب کردند.

وی خاطر نشان کرد: والیبالیست‌های جانباز و معلول تیم جامعه نیکوتلاش قم در دور نخست مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور در قم میزبان تیم‌های مطرحی همچون هیئت گیلان، مازندران، سمنان و خوزستان بودند.

پیروزمنش گفت: در پایان رقابت‌های این مرحله که به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در سالن شهید رضائیان برگزار شد، تیم قم با کسب برتری مقابل حریفان خود به عنوان صدرنشین راهی مرحله دوم رقابت‌ها شد.

وی ادامه داد: مسابقات دور دوم والیبال نشسته قهرمانی لیگ دسته اول کشور نیز در بوشهر با قهرمانی تیم نیکوتلاش قم در بوشهر به پایان رسید، رقابت‌هایی که در آن تیم‌های شهرداری تبریز و هیئت جانبازان و معلولین بوشهر به ترتیب دوم و سوم شدند.

پیروزمنش افزود: مسابقات دور دوم والیبال نشسته گروه دوم کشور با حضور تیم‌های هیئت بوشهر، هیئت فارس، هیئت آق قلا، شهرداری تبریز و نیکوتلاش قم به صورت دوره‌ای در سالن انقلاب بوشهر برگزار شد و دو تیم برتر این گروه به دور نهایی این مسابقات صعود کردند. 

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول