اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آمل خبر داد

دعوت والیبالیست‌های مازندرانی به اردوی تیم ملی نوجوانان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آمل گفت: والیبالیست‌های نوجوان آملی به اردوی تیم ملی نوجوانان والیبال کشورمان دعوت شدند.

دعوت والیبالیست‌های مازندرانی به اردوی تیم ملی نوجوانان

حسن کوچک‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: والیبالیست‌های نوجوان آملی به اردوی تیم ملی نوجوانان والیبال کشورمان دعوت شدند.

وی تصریح کرد: رحمان تقی‌زاده بازیکن سرعتی‌زن تیم والیبال کاله جوان مازندران که در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در سال 90 به عنوان سومی دست پیدا کردند با دو متر و پنج سانتی‌متر قد نظر مربیان تیم ملی نوجوان را به خود جلب کرد و هم‌اکنون در اردوی تیم ملی به سر می‌برد.

کوچک‌زاده اضافه کرد: مهدی حسینی ایمنی نیز دیگر سرعتی‌زن آملی است که حدود دو متر قد دارد و با درخشش خود، در بین والیبالیست‌های مازندرانی دعوت شده به اردوی تیم ملی جای گرفته است.

این مسئول با تاکید اینکه شانزدهمین اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از هفتم فروردین با دعوت 19 بازیکن آغاز شد، اذعان داشت: اردوی هفدهم تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان نیز از 17 فروردین ماه به مدت 13 روز در شهرستان گرگان دنبال می‌شود.

رئیس هیئت والیبال شهرستان آمل متذکر شد: مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا آبان ماه سال آینده با حضور 13 تیم در شهر اصفهان برگزار می‌شود که سه تیم نخست این رقابت‌ها سهمیه حضور در مسابقات جهانی نوجوانان را به دست خواهند آورد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول