اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نادی در گفت‌وگو با فارس:

حضور در المپیک مهم‌ترین هدف‌ والیبال کشور است

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم ملی والیبال بزرگسالان گفت: حضور در رقابت‌های المپیک مهم‌ترین هدف‌مان برای والیبال کشور است.

حضور در المپیک مهم‌ترین هدف‌ والیبال کشور است

علیرضا نادی در حاشیه سفر به مازندران و شرکت در جشن قهرمانی کاله مازندران در رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سال 90 در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: تمرینات خوب و مستمری را در تیم ملی شاهد هستیم.

وی عنوان کرد: بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر والیبال که با قهرمانی کاله مازندران به پایان رسید با استراحت عید روبه‌رو بودیم و پس از آن به جمع ملی‌پوشان والیبال کشورمان پیوستیم.

کاپیتان تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه حضور در رقابت‌های المپیک مهم‌ترین هدف‌مان برای والیبال کشور است، تصریح کرد: همه باید برای المپیکی شدن ایران دست به دست هم بدهیم و عزم خود را برای پرواز به لندن جزم کنیم.

نادی که در رقابت‌های جهانی والیبال در سال گذشته به عنوان دومین مدافع برتر دنیا لقب گرفت، ابراز داشت: هم‌اکنون تمام دغدغه‌ام تیم ملی است و برای حضور در مسابقات المپیک تلاش دارم.

وی در مورد تیم والیبال کاله مازندران که فصل گذشته را با قهرمانی پشت سر گذاشت، تصریح کرد: این تیم از ابتدا لیاقت قهرمانی را داشت و در به دست آوردن این مهم مسئولان تیم، کادر و عوامل فنی، بازیکنان و هواداران نقش اساسی داشتند.

* هنوز تصمیمی برای لیگ برتر آینده نگرفتم

کاپیتان تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر اینکه برای فصل آینده لیگ برتر در کاله می‌ماند یا به فکر پیوستن به تیم‌های دیگری است، اذعان داشت: تصمیم خاصی برای لیگ برتر آینده نگرفتم البته کاله تیم منسجم و هماهنگی است ولی باید منتظر پیشنهادها بود و با سنجیدن شرایط خود را برای عقد قرارداد آماده کرد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول