اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان اصفهان صورت گرفت

فینالیست شدن ناحیه مبارکه در رشته والیبال

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: در دومین دوره از رقابت‌های هفته سلامت، ناحیه مبارکه در رشته والیبال به مرحله فینال رسید.

فینالیست شدن ناحیه مبارکه در رشته والیبال

علی قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دومین دوره رقابت‌های هفته سلامت در مجموعه ورزشی شهید آقابابایی و با تلاش سازمان تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان آغاز شد.

وی با بیان اینکه در رقابت‌‌های هفته سلامت تیم‌های شرکت‌کننده در رشته‌های شنا، دارت، تیراندازی با تپانچه حضوری فعال داشتند، تصریح کرد: در این مسابقات رشته تفنگ بادی نیز شرکت داشت.

رئیس سازمان تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اظهار داشت: در جریان رقابت‌های هفته سلامت و در رشته والیبال تیم مبارکه از سد لشکر امام حسین گذشت.

وی تصریح کرد: در هفته آینده نیز تیم ناحیه سمیرم برای تعیین فینالیست بعدی به مصاف ستاد سپاه صاحب‌الزمان(عج) می‌رود که برنده این رقابت در دیدار فینال با ناحیه مبارکه جدال می‌کند و بازنده نیز به مصاف تیم لشکر امام حسین(ع) می‌رود.

قاسمی بیان داشت: در چارچوب رقابت‌های هفته سلامت و در رشته‌های شنا، دارت، تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی، رقابت‌ها به صورت انفرادی به پایان رسید و نفرات نخست تا سوم جوایزی را از آن خود کردند.

وی تأکید کرد: این رقابت‌ها در هفته آینده به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول