اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ برتر والیبال:

لیگ برتر والیبال از نیمه اول مهر ماه 91 آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون والیبال کشورمان گفت: لیگ برتر والیبال امسال از نیمه اول مهر ماه کار خود را آغاز می‌کند.

لیگ برتر والیبال از نیمه اول مهر ماه 91 آغاز می‌شود

منوچهر پورحسن امروز در حاشیه سفر نوروزی به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: لیگ برتر والیبال در سال 1391 از نیمه اول مهر ماه کار خود را آغاز می‌کند و در روز چهارشنبه هر هفته تیم‌ها با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

وی افزود: مگر اینکه در برخی موارد اتفاقات خاصی بیفتد که مجبور شویم دو بازی در طول یک هفته برگزار کنیم.

پورحسن با اعلام اینکه هم‌اکنون برنامه لیگ برتر آینده والیبال باشگاه‌های کشور با یک بازی در هفته مدون شده است، تصریح کرد: در سال 1391 لیگ برتر با حضور 14 تیم برگزار می‌شود که در آن چهار تیم به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند و دو تیم دسته یکی لیگ برتری می‌شوند.

 

* برگزاری لیگ برتر والیبال در سال 92 با حضور 12 تیم

رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در سال 1392 لیگ برتر والیبال کشورمان با 12 تیم برگزار می‌شود، اذعان داشت: تمام تلاش ما برای افزایش سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر است.

وی درباره فشردگی لیگ برتر والیبال در سال 90 یادآور شد: برنامه‌ریزی لیگ برتر گذشته برای مسئولان سازمان لیگ بسیار مشکل بود؛ به‌خاطر مسابقات آسیایی والیبال لیگ برتر با تاخیر آغاز شد و بازی‌ها با اعزام تیم ملی به رقابت‌های جهانی با تعطیلی 36 روزه مواجه بود.

پورحسن ادامه داد: با این وجود مجبور شدیم تا دو بازی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار کنیم چون باید قبل از سال جدید و تعطیلات نوروزی بازیکنان ملی‌پوش را به تیم ملی و خولیو ولاسکو سرمربی آن تحویل می‌دادیم تا ملی‌پوشان خودشان را برای رقابت‌های گزینشی المپیک 2012 لندن آماده کنند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول