اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش مبانی اندیشه اسلامی در سرپل ذهاب برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش مبانی اندیشه اسلامی با حضور 200 نفر از شخصیت‌های علمی، فرهنگی، روحانیان، طلاب علوم دینی و معلمان شهرستان سرپل ذهاب از امروز به مدت یک هفته در کانون شهید باهنر این شهرستان آغاز به کار کرد.

همایش مبانی اندیشه اسلامی در سرپل ذهاب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت الاسلام مجید صفدری در این همایش گفت: یکی از سفارشات مقام معظم رهبری تقویت روحیه فرهنگی و بنیه فرهنگی معلمان، طلاب علوم دینی و اساتید است و هدف از برگزاری این گردهمایی، رفع شبهات و پاسخ به سوالات افراد است.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری سرپل ذهاب امام جمعه این شهرستان افزود: دشمن به زبان‌های مختلف از طریق کانال‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های مختلف اینترنتی شبهات و تهمت‌های زیادی به دین اسلام و شیعه وارد می‌کند که برگزاری این همایش‌ها می‌تواند مکان مناسبی برای پاسخ گویی به این سئوالات و شبهات دینی مردم باشد.

صفدری در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل با اشاره به جنبه‌های مختلف زندگی پر بار و پر برکت امام خمینی (ره)، گفت: حضرت امام خمینی (ره) دارای ابعاد وجودی والا و ممتازی بود که وی را در میان سایر بزرگان و شخصیت‌ها برجسته می‌کرد.

وی در ادامه با ذکر مبانی اندیشه‌های امام (ره) به بیان برخی از ویژگی‌های این اندیشه‌ها پرداخت و تأکید کرد: مبانی اندیشه امام خمینی (ره) در حوزه‌هایی، مانند دین باوری، ظلم ستیزی، خودسازی، توجه به مستضعفان و محرومان جامعه را می‌توان در یک کلمه که همان اسلام واقعی و اسلام ناب محمدی (ص) خلاصه کرد.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول