اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل خبر داد

برگزاری دو همایش پیاده‌روی بزرگ در اردیبهشت و مهر ماه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل گفت: دو همایش بزرگ پیاده‌روی استانی در اردیبهشت و مهر ماه برگزار می‌شود.

برگزاری دو همایش پیاده‌روی بزرگ در اردیبهشت و مهر ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی تاج‌مهر ظهر امروز در نشست رئیس ورزش و جوانان شهرستان مشگین‌شهر از برگزاری دو همایش بزرگ پیاده‌روی در استان با پوشش تلویزیونی شبکه سه خبر داد و اظهار داشت: این همایش‌ها در نیمه اردیبهشت ماه و اواخر مهر ماه همزمان با هفته تربیت بدنی در دو شهر مشگین‌شهر و اردبیل برگزار می‌شود.

وی با یادآوری اینکه در نیمه اول سال از ماه‌ها پیش تدارک برگزاری همایش پیاده‌روی در 15 اردیبهشت را در شهر مشگین‌شهر دیده بودیم، خاطرنشان کرد:  به دلیل برگزاری همزمان مرحله دوم انتخابات دیروز شبکه سوم در نامه‌ای به لغو پخش این برنامه اقدام کرده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل یادآور شد: سعی داریم با رایزنی فدراسیون ورزش‌های همگانی زمان برگزاری این همایش را تغییر دهیم که به احتمال قوی در هفته بعد از 15 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

تاج‌مهر در ادامه سخنان خود بیان داشت: در اواخر مهر ماه نیز به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش دوم استان به صورت کشوری و گسترده برگزار شده و شاهد پخش این برنامه از شبکه سوم خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: تدارک این برنامه‌ها بیشتر با هدف تقویت مولفه تندرستی در جامعه است که به یک فرهنگ مناسب تبدیل شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل از صدور کارت هوشمند ورزش‌ همگانی خبر داد و افزود: در این زمینه با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف فدراسیون ورزش‌های همگانی اقدام به ثبت نام علاقمندان برای صدور کارت هوشمند کرده است که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت این هیئت از مزایایی این کارت بهره‌مند شوند.

تاج‌مهر گفت: دارندگان این کارت می‌توانند از تخفیف ویژه در خرید کالاهای ورزشی، بیمه ورزشکاری و استفاده از اماکن ورزشی استفاده کنند که انتظار می‌رود اقدام مثبت در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه در رایزنی‌های اخیر با مجد‌آرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی قول گرفتیم تا زمان برگزاری همایش را در فرصت بعد از 15 اردیبهشت ماه تعیین کنیم، بیان داشت: با توجه به برگزاری مرحله دوم انتخابات در روز 15 اردیبهشت و تقارن تشییع پیکر شهدای گمنام در هشت اردیبهشت ماه مقرر است تاریخی غیر از این دو یوم برای برگزاری این همایش تعیین شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل تصریح کرد: در تماس تلفنی با رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی مجد‌آرا از تلاش‌های انجام شده در هیئت ورزش‌های همگانی استان و همکاری و مشارکت مردم قدردانی کرده و اردبیل را به عنوان استان پیشرو و تقویت کننده توسعه ورزش‌های همگانی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست رئیس ورزش و جوانان مشگین‌شهر نیز اظهار داشت: ما برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در این شهر از ماه‌ها پیش برنامه‌ریزی کردیم و در تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌های خود 15 اردیبهشت را موعد برگزاری این همایش اعلام کردیم.

انور موسی‌زادگان با یادآوری اینکه لغو شدن زمان برگزاری این همایش و تغییر آن به 8 اردیبهشت ماه به صلاح نیست، گفت: ما ششم اردیبهشت ماه در مشگین‌شهر میزبان شهدای گمنام هستیم و در هشتم اردیبهشت ماه بستر و امکان برگزاری همایش پیاده‌روی وجود ندارد.

وی از رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان و فدراسیون ورزش‌های همگانی خواست زمان برگزاری این همایش را در یک فرصت مناسب بعد از 15 اردیبهشت ماه تعیین کرده و امکان انعکاس تلویزیونی آن را نیز فراهم کنند.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول