اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان:

همایش اختصاصی زیست‌‌محیطی و اکوسیستم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: این هیئت برگزاری همایش مشترک زیست‌محیطی و اکوسیستم را با دانشگاه شهید رجایی تهران برگزار می‌کند.

همایش اختصاصی زیست‌‌محیطی و اکوسیستم برگزار می‌شود

سیدمجتبی غلافگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: همایش زیست‌محیطی و اکوسیستم برای نخستین بار در کشور و به منظور شناساندن گونه‌های گیاهی و جانوری مربوط به اقلیم کویر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش زیست‌محیطی و اکوسیستم در روز پنج‌شنبه این هفته برگزار می‌شود، تصریح کرد: این همایش به مدت یک روز و زمان آن نیز ساعت سه تا پنج بعد از ظهر در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان ادامه داد: هیئت کوهنوردی استان اصفهان تعداد شرکت‌کنندگان در همایش زیست‌محیطی و اکوسیستم که در سرای ورزشکاران و تالار گنجینه برگزار می‌شود را حدود 200 نفر تخمین زده است.

وی بیان داشت: هیئت کوهنوردی استان اصفهان از هر فرصتی برای برگزاری دوره‌های آموزشی اختصاصی و عمومی کوهنوردی و سایر علوم استفاده می‌کند.

غلافگر تأکید کرد: هیئت کوهنوردی استان اصفهان ظرف این یک ماه اخیر پنج دوره آموزشی ویژه برف را برگزار کرده است.

وی در مورد تفاهم‌نامه منعقده بین اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت کوهنوردی این استان گفت: تفاهم‌نامه سال 1391 به احتمال زیاد تا یک ماه دیگر منعقد می‌شود.

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان اظهار داشت: هیئت کوهنوردی استان اصفهان برای پیشبرد اهداف ورزشی خود نیاز به دست‌کم 100 میلیون تومان بودجه ورزشی دارد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول