اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش ملی انتقال آب بین حوضه‌ای خبر داد

ارسال 127 مقاله به همایش ملی انتقال آب بین حوضه‌ای در شهرکرد

خبرگزاری فارس: دبیر همایش ملی انتقال آب بین حوضه‌ای فرصت‌ها و چالش‌ها از ارسال 127 عنوان مقاله به همایش ملی انتقال آب بین حوضه‌ای فرصت‌ها و چالش‌ها در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری از سراسر کشور خبر داد.

ارسال 127 مقاله به همایش ملی انتقال آب بین حوضه‌ای در شهرکرد

رحیم علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: ابعاد فنی و اجرایی، چالش‌های زیست محیطی، تبعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، اثرات آبخیزداری و حفاظت خاک بر انتقال آب بین حوضه‌ای، تغییر اقلیم، کمبود منابع آب و اثرات آن بر انتقال آب بین حوضه‌ای، جایگاه انتقال آب بین حوضه‌ای بر منافع ملی با رویکرد توسعه پایدار، مدیریت یکپارچه منابع آب و طرح‌های انتقال آب بین حوضه‌ای، ابعاد حقوقی، سیاسی و امنیتی از مهم‌ترین محورهای برگزاری همایش ملی یاد شده محسوب می‌شود.

وی از ارسال 127 عنوان مقاله به همایش ملی انتقال آب بین حوضه‌ای فرصت‌ها و چالش‌ها در چهارمحال و بختیاری از سراسر کشور خبر داد و افزود: نتایج بررسی داوری مقالات 10 اردیبهشت امسال اعلام می‌شود.

علی‌محمدی با بیان اینکه این همایش سوم خرداد امسال به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان به منظور شرکت در این همایش تا 20 اردیبهشت برای ثبت‌نام مهلت دارند.

دبیر همایش ملی انتقال آب بین حوضه‌ای فرصت‌ها و چالش‌ها، گفت: تاکنون سازمان‌های جهادکشاورزی، مدیریت بحران، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت، معدن و تجارت، شرکت‌های آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب شهری و روستایی، دانشگاه شهرکرد، استانداری، اداره کل منابع طبیعی، شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد، مراکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی و تحقیقات منابع آب چهارمحال و بختیاری همکاری خود را برای برگزاری مطلوب‌تر این همایش اعلام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‎توانند به دبیرخانه همایش واقع در شهرکرد، رحمتیه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، دانشکده فنی و مهندسی، گروه عمران مراجعه و یا با شماره تلفن 3361046 – 0381 تماس بگیرند.

علی‌محمدی افزود: همچنین پست الکترونیکی به نشانی enteghalab@gmail.com و یا وب‌گاه به نشانی http://seminar.iaushk.ac.it در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول