اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه

تفت میزبان همایش ملی تربیت‌بدنی خواهد بود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تفت از برگزاری نخستین همایش ملی تربیت‌بدنی به میزبانی دانشگاه آزاد تفت خبر داد.

تفت میزبان همایش ملی تربیت‌بدنی خواهد بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا جواهری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین همایش ملی تربیت‌بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی تفت در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با همکاری و حمایت پژوهشکده تربیت‌بدنی و ورزشی دانشگاه آزاد و پژوهشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم برگزار می‌شود.

جواهری با بیان اینکه این دانشگاه نخستین دانشگاهی است که در سطح منطقه موفق به اخذ مجوز رشته مدیریت و بیولوژی ورزش در مقطع کارشناسی‌ارشد شده است، بیان کرد: میزبانی این همایش نیز به همین دلیل برعهده دانشگاه آزاد واحد تفت گذاشته شده است.

وی با اشاره به اهداف این همایش افزود: ارائه آخرین دستاوردها و یافته‌های علمی تربیت‌بدنی و علوم ورزش، ایجاد بستر مناسب برای ترغیب و تشویق دانش‌پژوهان حوزه تربیت‌بدنی، تبادل جدیدترین یافته‌ها و دستاوردهای علمی و کاربردی تربیت‌بدنی و بهره‌گیری از پژوهش‌های انجام شده در راستای حل مشکلات ورزش کشور از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

دبیر این همایش نیز با اشاره به آغاز فعالیت دبیرخانه همایش از شهریورماه سال گذشته گفت: از شهریورماه سال گذشته فراخوان همایش به مراکز علمی و تحقیقاتی سراسر کشور در محورهای فیزیولوژی ورزشی، مدیریت ورزشی، بیومکانیک و آسیب‌شناسی ورزشی و رفتارحرکتی و روان‌شناسی ورزشی اعلام شد.

محسن فلاح عنوان کرد: این همایش با استقبال بی‌نظیر پژوهشگران مواجه شد و تا پایان مهلت ارسال آثار 605 مقاله به دبیرخانه همایش واصل شد.

وی با بیان اینکه ارسال این تعداد مقاله در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود، افزود: بعد از بررسی‌ها و ارزیابی‌های کمیته داوران از این تعداد مقاله واصل شده، 98 مقاله به عنوان سخنرانی و 158 مقاله به عنوان پوستر در این همایش دو روزه توسط پژوهشگران ارائه خواهد شد.

فلاح برگزاری هفت کارگاه آموزشی با عناوین مختلف ورزشی زیر نظر اساتید برجسته کشوری را از برنامه‌های جنبی این همایش اعلام کرد و گفت: در این کارگاه‌ها مربیان، دانشجویان و معلمان تربیت‌بدنی می‌توانند از اطلاعات و مباحث علمی استفاده کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول