اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی همایش دوسالانه کتاب مهدویت خبر داد

ارسال 500 اثر به همایش دوسالانه کتاب مهدویت

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی همایش دوسالانه کتاب مهدویت گفت: تاکنون بیش از 500 اثر به همایش دوسالانه کتاب مهدویت ارسال شده است.

ارسال 500 اثر به همایش دوسالانه کتاب مهدویت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمدرضا نصوری در مصاحبه مطبوعاتی همایش دوسالانه کتاب مهدویت که پیش از ظهر امروز در قم برگزار شد، اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مراکز گوناگون مهدوی، کارهای اجرایی این همایش به مرکز تخصصی مهدویت سپرده شده و فراخوان آن به بیش از 30 شعبه این مرکز در سراسر کشور و نیز موسسات علمی و پژوهشی ارسال شد.

دبیر اجرایی همایش دوسالانه کتاب مهدویت با اشاره به ارسال بیش از 500 اثر به این همایش گفت: مجلات گوناگون مهدوی مخصوص گروه‌های سنی گوناگون در کشور منتشر می‌شوند که در این همایش نیز شرکت خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست، 85 کتاب به تشخیص هیئت داوران به مراحل بعدی راه یافته و آثار توسط اساتید حوزه و دانشگاه داوری شده‌اند.

نصوری با بیان اینکه نرم افزار مخصوص ثبت آثار در مراحل گوناگون تهیه و نصب شده است، افزود: بیش از دو هزار بروشور و بنر تبلیغاتی نیز برای این همایش تهیه شده و در سطح استان قم توزیع خواهند شد.

دبیر اجرایی همایش دوسالانه کتاب مهدویت ادامه داد: برخی از کتاب‌ها توسط ناشران و نویسندگان به این همایش ارسال شده است ضمن اینکه بعضی دیگر از کتاب‌ها نیز با توجه به ارزش والایی که داشتند توسط کارشناسان انتخاب شده و در همایش شرکت داده شده‌اند.

وی با اشاره به راه‌اندازی بانک اطلاعات پایان نامه‌های مهدوی توسط مرکز تخصصی مهدویت گفت: بیش از 800 پایان نامه در سطح دو خواهران و نیز تعدادی پایان نامه در سطح سه و دکترای برادران وجود دارد.

نصوری آخرین مهلت ارسال آثار به همایش دوسالانه کتاب مهدویت را 23 اردیبهشت ماه سال جاری برشمرد و افزود: امیدواریم برگزاری این همایش موجب ارتقا سطح کیفی کتاب‌های مهدوی و تشویق نویسندگان و اهل قلم در حوزه مسائل آخرالزمانی شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول